نظرات درباره کتاب صوتی در جست‌ و‌ جوی جامعه‌ بلند مدت؛ گفت‌ و‌ گو با همایون کاتوزیان و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی در جست‌ و‌ جوی جامعه‌ بلند مدت؛ گفت‌ و‌ گو با همایون کاتوزیان اثر کریم ارغنده‌ پور

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی در جست‌ و‌ جوی جامعه‌ بلند مدت؛ گفت‌ و‌ گو با همایون کاتوزیان

۳٫۳
(۶)
محمد غائبیان
کتاب جذاب از استاد بی نظیر تمایز این کتاب در این بود که حاصل از یک مصاحبه چند ساعته با دکتر کاتوزیان هست و منی که علاقمند به تاک شو هستم از شنیدنش بصورت مضاعف لذت بردم. گریز خوبی به تاریخ ایران زده میشه و با دلایل دکتر کاتوزیان و ذهنیتش نسبت به ایران بیشتر آشنا می‌شیم. البته هرچقدر سایر کتاب های دکتر رو بیشتر خونده باشیم بیشتر با این کتاب ارتباط می‌گیریم ولی درکل مفید و موثری بود👌
Alireza Yoonesi
جناب کاتوزیان به لطف بی‌پلاس نیازی به معرفی ندارند هرچند بنظر من این کتاب از جناب ارغنده‌پور اثر بهتری هست حتا از خود کتاب کاتوزیان. دست‌کم برای تفهیم بهتر ایده کلی هما کاتوزیان، مطالعه (یا شنیدن) در جستجوی جامعه بلندمدت بعد از خود کتاب اصلی ایده بسیار پسندیده‌ای هست. من بسیار با ادبیات آقای کاتوزیان آشنا هستم، سویه‌هایی از خسته‌کننده نبودن و جذابیت ادبیات گفتاری آقای کاتوزیان در کتاب قابل لمس هست و بر جذابیت کتاب افزوده. خوانش هم عالی هست. درکل کتابی هست بسیار عمومی‌تر از جامعه کوتاه‌مدت اما بسیار زیبا و بامفهوم. یکی از ارزشمندترین خریدهای بنده از طاقچه بود. از دست ندید.
کورک
این کتاب در ادامه کتاب ایران جامعه کوتاه مدت نوشته شده که شامل یه گفت و گو هست و مثل کتاب اصلی «ایران جامعه کوتاه مدت و سه مقاله دیگر» به صورت مقاله سیستماتیک نوشته نشده بلکه پرسش و پاسخ هست. اونهایی که کتاب قبلی رو نخوندن سراغ این نیان. اون کتاب ایران جامعه کوتاه مدت رو هم فقط همون مقاله اصلی به نظرم خوندنش برای ایرانیا ضروریه و کفایت میکنه و اون سه مقاله دیگر در عمل شرح مستندات تاریخی مقاله اصلیه و برای ملانقطی هاست که خیلی دنبال ایراد از این مقاله (ایران جامعه کوتاه مدت) هستن و به نظرم اگر ایرادگیر نیستیم همون مقاله مخلص کلام نویسنده رو گفته.

زمان

۳ ساعت

حجم

۱۲۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت

حجم

۱۲۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد