نظرات درباره کتاب صوتی دشمن عزیز و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب صوتی دشمن عزیز اثر جین  وبستر

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی دشمن عزیز

نویسنده:جین وبستر
گوینده:مریم بنایی
انتشارات:نشر افق
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۱۴ رأی
۴٫۱
(۱۱۴)
haniyh
گویندگی عالی فوق‌العاده هرچقدر از صدا و گویندگی و لحن گوینده تعریف کنم کم گفتم واقعا خسته نباشید شنیدن کتاب با صدای شما خیلی لذت بخش بود زیبایی اثر دو چندان کرده بود. موسیقی هم به جا و درست و زیبا بود. کتاب در ادامه داستان بابا لنگ دراز اما اینبار از زبان سالی مک براید دوست صمیمی جودی هست! نامه نگاری های سالی به جودی و اتفاقات نوانخانه جانگریر پر دردسر! تخیل نویسنده درباره زندگی همه ی اون چند صد بچه و اتفاقات تو نوانخانه ها و سختی ایتام واقعا فوق‌العاده است! من که لذت بردم. حتما بشنویدش پشیمون نمیشید:)
♥︎ Sara ♥︎
نسبت ب کتاب بابا لنگ دراز جذابیت کمتری داشت و خیلی کم به هم مرتبط بودن. من قبل از شروع کتاب فکر میکردم که ادامه ی زندگی جودی باشه ولی کاملا متفاوت بود و زندگی یک نفر دیگه بود. با صدای گوینده هم اصلا ارتباط نگرفتم و به این دلیل 3 ستاره دادم به کتاب. ولی چالش ها و دلسوزی های سالی جالب بودن. سالی جوری برای بچه های نوانخانه دلسوزی میکرد که در زندگی واقعی پدر مادر های واقعی هم اونجور دلسوزی نمیکنن.
zahra athamkhani
خوانش کتاب عالیه😍
رحیمی
عالی بود. واقعا لذت بردم.
aysan
از کتاب بابا لنگ دراز خیلی ضعیفتر و بچگونه تر بود.
امین صمیمی
واقعا حیف از مقدار جایزه ای که صرف این کتاب کردم، البته مجانی بود ایرادی ندارد اما حیف از اینترنتی که صرف دانلود برخی از این قسمت های این کتاب شد، حیف
Mh D
چرا طاقچه این همه مشکلات نرم افزاری دارد؟ خب یه تیم قوی و مسلط استخدام کنین که مشکلات حل بشه. مشکلات کد قابل قبول نیست. سپاس.
biologist
واقعا دوستان راست میگن ، با عرض پوزش خودتونو مسخره کردید یا مارو؟ دوتا کتاب رو با ۴۰۰برگ خواستم بخرم اصلا نمیاد،فقط چارصدتا برگم رو به فنا دادید
کاربر ۵۷۲۰۹۱۴
این کتاب رو با تخفیف ۱۰۰درصد میخواستم بگیرم ولی ۲۰۰ امتیاز ازم کم شد ولی کد تخفیف معتبر نیست واقعا متاسفم
helia🍀
تا فردا هی امتحات کن میشه برای من کتاب انجمن شاعران مرده همین اتفاق افتاد ولی درست شد

زمان

۹ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۴۵۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۴۵۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
۲۰,۳۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد