نظرات درباره کتاب صوتی فلسفه دوستی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی فلسفه دوستی اثر الکساندر نهاماس

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی فلسفه دوستی

۴٫۲
(۱۳)
Ali Shekarchi
خوندن این کتاب به این پرسش های من پاسخ داد 🌱هدف از دوستی ما با بقیه چیه ؟ و چرا نمیشه با همه دوست بود؟ 🌱چطور دوستی می‌تونه با ارزش های اخلاقی در تضاد باشه بدون اینکه از ارزشش کم بشه ؟ 🌱فرق بین مطالبی که در متون و کتاب های حماسی راجع به دوستی می‌خونیم یا برداشت های ما از نقاشی های از این نوع و «واقعیت دوستی» چیه ؟ اصلا چرا فرق دارن ؟ 🌱چرا بدون اینکه دلیلش رو بدونیم، به دوستانمون عشق و محبت نثار میکنیم؟ اگه دلیلش خوبی ماست چرا نمی‌تونیم به همه عشق و محبتمونو ابراز کنیم ؟ 🌱چطور مسائل خیلی ساده می تونه دوستی هارو به هم بزنه ؟ آخرش باید صادق باشیم با دوستمون و عیبش رو بهش بگیم یا به ارزش هاش هرچی که هستن احترام بگذاریم؟ 🌱تهش که چی ؟یعنی ما با هم دوست میشیم که چی بشه واقعا؟
کبوتر سفید
چقدر گوینده کتاب به این دشواری، زیبا از عهده کار بر آمده است
سیاوش اکبریان
سپاسگزارم از نظر لطفتون و امیدوارم همینطور بوده باشه.
Amir G
عنوانی زیبا ولی… کتاب در حالت کلی حرف های قشنگی هم داشت ولی به شدت خسته کننده میشه و مطالب رو کش میده، مطالب جانبی اونقدر گفته میشه که حوصله سر بر میشه وگرنه حجم کتاب به هیچ وجه اینقدر نبود پ.ن: گویندگی واقعا عالی بود و اگه به خاطر گویندگی خوب نبود شک ندارم نصفه کاره کتاب رو رها میکردم.
Negar Taslimi
بسیار این مبحث برام مهن بود ولی می خوایتن دید احساسی توش نباشه و این کتاب فلسفی در هصوص دوستی هیلی بهن کمک کرد ، برای شناخت پایه های دوستی های خودم

زمان

۷ ساعت

حجم

۳۸۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت

حجم

۳۸۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد