نظرات کتاب مهاجر سرزمین آفتاب
کتاب صوتی مهاجر سرزمین آفتاب اثر حمید حسام

دانلود و خرید کتاب صوتی مهاجر سرزمین آفتاب

انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۴.۳از ۱۶۸ رأی
۴٫۳
(۱۶۸)

نظرات کاربران

MohammadMahdi Alvandi
واقعا کتاب جالب و‌خاطرات خواندنی بود و من رو حیلی به فکر فروبرد از این جهت که سرنوشت انسان چقدر میتونه عجیب باشه. اما واقعا گویندگی اصلا خوب نبود و ضمن تشکر از زحمات گوینده، اما باید گفت که انگار ایشان اصلا به متن مسلط نبودند و نتوانستند به متن ، اونطوری که باید، جان بدن و در بسیاری از موارد لحن درستی برای نشان دادن حال و هوا و روح متن نداشتند.
گل نرگس
این کتاب فوق العادست❤ من تو مسابقه کتابخوانیش‌ شرکت کردم، فکر کنم تا شهریور ماهه
مرضیه
میشه چاپیش رو بذارین
عاطفه سادات
سلام. نسخه متمنی کتاب هم بذارید
دارا
داستان زندگی عزتمندانه یک فرد متفاوت چه زندگی زیبایی داشتن هم زن و هم شوهرشون الگو بودن چقدر قسمت شهادت پسرشون تاثیرگذار بود این خانم یقینا روح متعالی ای دارن گویندگی قوی بود امتیاز 8 از 10
کاربر ۳۷۷۵۷۰۷
لطفا بی نهایتش کنید
Hadith
خیلی کتاب خوبیه، صدای راوی هم خوبه واقعاً مصداق این آیه قرآن بود که خداوند هر که را بخواهد هدایت می کند. خدا رحمت کنه خانم یامامورا را. فاتحه‌ای هدیه کنید به روح این زن مومن و فرزند شهیدش
Mr.kanaki³¹³
خوبه ن ن ن ن عالیه😍
رضوان
بسیار کتاب خوبی بود و می توان آنرا به کسانی که تازه با دین آشنا شدند معرفی کرد. تنها مشکل گویندگی عدم تسلط ایشان به عبارات عربی بود.
zingin
صدای راوی افتضاحه و من ترجیح میدم کتاب متنی رو بخونم
تسنيم
نسخه نوشتاری هم بگذارین ممونم
زینب سادات رضازاده
همیشه دلم میخواست بیشتر در مورد ژاپن بدانم، در مورد فرهنگ شان، زندگی خانوادگی شان، مدرسه رفتن و .... خاطرات خانم کونیکو به شدت دلپذیر بودند و گویی میشد تک تک تصویرهای آن را دید و حس کرد. رفتار و گفتار آقای ایرانی برایم بسیار جذاب بود که چطور می‌توانست جای اسلام را در دل یک فردی که بودایی است باز کند. صبر در برابر مشکلات و کار کردن در مسیر های مختلف خانم بابایی برایم آموزنده بود و در نهایت تنها مادر شهید ژاپنی شدن الگو بود.

زمان

۵ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۴۱۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۴۱۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۸صفحه بعد