نظرات درباره کتاب صوتی منازعه فلسطین و اسرائیل و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی منازعه فلسطین و اسرائیل اثر تمرا بی اور

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی منازعه فلسطین و اسرائیل

۳٫۲
(۳۴)
سعیدا
یک روایت روان از سیری که این منازعه در طول زمان داشته. چه شده بوجود امده و چطور ادامه پیدا کرده.تلاش همزمانی برای صلح و همچنین به رسمیت نشناختن مبنای این صلح! به نظرم روایتی‌ست که سعی داشته منصفانه و بی‌طرف باشد. برای ما که ایرانی هستیم و در این باره مستقیما تحت تاثیر مستقیم و غیر مستقیمش هستیم (حداقل هزینه می.دهیم به خواست رویکرد حاکمیت‌مان) لازم است دانستن این روایت (و حتما دیگر روایات از زوایای دیگر) تا بتوانیم دقیق و درست تر نسبت به این واقعه موضع بگیریم و نظر داشته باشیم.
آشیانه
کتاب جامعی نیست و به همه تحولات اثرگذار پیرامون منازعات طرفین اشاره نمیکنه ولی با این وجود مطالعه یا شنیدنش رو به عنوان یک کتاب پیرامون قضیه فلسطین و آشنایی با سیر کلی تحولات رخ داده، توصیه میکنم.
Hosein
ارجاعات تاریخی کتاب خیلی خوب نبود و به جزئیات پرداخته نشده بود. فقط یک سری اطلاعات کلی مطرح شده بود.
علی
کتاب جامعه و خیلی تخصصی نیست ولی برای یه شناخت کامل از زمان کمی قبل تر اشغال تا امروز داری که خیلی سرسری اطلاعات رو بازگو میکنه با کمی دقت بیشتر ولی خود نویسنده بیشتر نقش پژوهشگر سطحی برای معرفی رو بازی میکنه تا یک تئوری پرداز ویا پژوهشگر ژرف کلی برای من جوان که آشنایی سطحی پیدا کنم نه خوب بلکه بد نیست و کوتاه
n hosseini
صدای راوی برای خوانش این کتاب خوب و مناسب بود ولی از آنجاییکه این کتاب به شدت خلاصه و کوتاه است اطلاعات جامعی در این زمینه ارائه نمیکند. بنابراین یه عنوان یک مرجع تاریخی نمیتوان به آن استناد کرد. در مجموع خوبه ولی کامل نیست.
سعادت جو
سه فصل اول خوب بود بقیه ...
کاربر 1162277
کتاب خوبی درمورد اتفاقات و تحولات کشور فلسطین از ابتدا تا دوران ترامپ بود. کتاب مناسبی برای دانستن ماجرای رژیم صهیونیستی و فلسطین است.

زمان

۳ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۷۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۷۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد