نظرات درباره کتاب صوتی گورستان پراگ و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی گورستان پراگ اثر اومبرتو اکو

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی گورستان پراگ

نویسنده:اومبرتو اکو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۴از ۲۱ رأی
۲٫۴
(۲۱)
je suis jay
چرا صدای گوینده اینجوریه؟؟ خریدم بعد الان گذاشتم که گوش بدم ولی صدا و لحن گوینده غیرقابل تحملِ اخه چرا همچین کاری با این کتاب میکنید!!
کاربر ۴۳۸۰۹۴۴
سلام . خب تو قبل از اینکه بخری نمونه رو گوش میکردی این تقصیر خودته
دختر آریایی
دوست کتابخوانم سلیقه ها متفاوت است میتوانید قبل از خرید نمونه صوتی دانلود کنید اگر با صدای گوینده ارتباط گرفتید بعد اقدام به خرید کنید که پشیمون نشی حالا که خریدی سعی کن کنار بیایی🙂🌱
ایمان
بهرام ابراهیمی بدترین گوینده کتابهای صوتی است. با اختلاف... برعکس نظر یکی از کاربران اتفاقا من هم تعقیب گوسفند وحشی موراکامی رو با صدای همین گوینده گوش دادم. افتضاحه. الکی رو بعضی کلمات تاکید می‌کنه و جمله رو درست انتقال نمیده و گاهی حتی تاکید اشتباه میتواند معنی جمله رو عوض کنه... این کتاب هم با اینکه خیلی دوست دارم به خاطر گوینده اش منصرف شدم از خریدش!
d.taherzade
نظر هر شخص در رابطه با کتاب، فیلم و موسیقی کاملا شخصی بوده و قابل تعمیم نیست. لذا آنچه بنده می‌گویم شاید فقط درباره بنده صدق کند و حضرات دیگر چنین مشکلی با این کتاب نداشته باشند. نثر اومبرتو اکو در کل بسیار سنگین و ثقیل است. ارتباط گرفتن با متن نیازمند تلاش فراوان و دقت نظر بالاست. با این حال یک ترجمه خوب می‌تواند بار خواننده را تا حد زیادی کم کند. در واقع مهارت مترجم این است که جملات را به شیوه‌ای رسا و شفاف بیان کند. این موضوع اصلا در این کتاب رعایت نشده است. در واقع در همان ابتدای کتاب شما با جمله‌ای مواجه می‌شوید که به اندازه یک بند به درازا کشیده می‌شود! در عین حال و با احترام فراوان برای راوی، بنده اصلا روایت این کتاب را دوست نداشتم و راوی محترم نتوانسه نثر ثقیل این کتاب را به نوعی روایت کند که برای مخاطب قابل فهم باشد. به همین جهات، بنده شنیدن این کتاب را پیشنهاد نمی‌کنم.
وحید
حقیقت‌ش نتونستم با کتاب ارتباط برقرار کنم، همون طور که تو توضیحات هم گفته جنبه تاریخی کتاب ب وجه داستانی‌ش غلبه جدی‌ای داره و در نتیجه اگر به تاریخ قرن ۱۹ اروپا علاقه نداشته باشی خیلی هم از کتاب لذت نخواهی برد:)
کاربر ۵۵۱۱۶۱۸
گوینده بسیار ضعیفه حیفه این کتاب خیلی خوب
Farzad Mousavi
گویا آنچه خوانده میشود بی معناست! شاید کمی تامل در اکسان‌گذاری متن کتاب، باعث روان شدن خوانش و مفهوم شدن جملات خوانده شده، می‌شد.
saraya
چرا زدید که این کتاب صوتی با ترجمه ی خانم فریبا ارجمنده در صورتی که معلوم نیست از روی چه ترجمه ی ثقیلی خوانده میشه و اگر من میدونستم که از روی یک ترجمه دیگه خونده شده نمیخریدم
Mahmoudreza
موضوع اصلا جذاب نیست،بدترین کتابی که تا الان گوش دادم، چرت و پرت مطلق!
hadis
امبرتو اکو که عالی. اجرا هم که فوق‌العاده نمایشی و جذاب.

زمان

۱۸ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۸ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۱,۴۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد