نظرات کتاب سال‌های بردگی؛ بلال حبشی
کتاب صوتی سال‌های بردگی؛ بلال حبشی اثر محمود پوروهاب

دانلود و خرید کتاب صوتی سال‌های بردگی؛ بلال حبشی

۴٫۴
(۱۲)

نظرات کاربران

مستاصل!
روایت‌هایی از صدر اسلام به زبان بلال حبشی؛ با گویندگیِ عالی. نه تنها مناسب برای نوجوانان، بلکه برای سنین بالاتر که تاریخ صدر اسلام را حتی تا حدودی می‌دانند و با شخصیت‌ها آشنا هستند؛ مناسب و جذاب. صداها و آهنگ‌های مورد استفاده هم خیلی مناسب و خوب بودند.
mahdi
عالی بود
کاربر همیشگی
کتاب بلال حبشی خیلی داستان ارزنده و سودمند بوده برای همه گروه سنی متفاوت اعم از سنین جوانان ویا بزرگسالان برای همه افراد مناسب و سودمند . البته ناگفته نماند ؛ تمام داستانهای (تاریخی مذهبی ) که درباره زندگی شخصیتهای تاریخی همچون ؛ بلال حبشی ویا سلمان فارسی ویا دیگر اشخاص وفادار به پیامبر خیلی زیباست وخواندنی است واقعاً . همانطوریکه داستانهای شخصیتهای تاریخی وفادار به امام حسین علیه السلام . همچون حبیب بن مظاهر .‌‌مسلم بن عوسجه .. هانی بن عروه وغیره ‌.. شنیدن داستان شون واتفاقات وحوداث وقایع آن دوران .خالی از لطف نبوده و نیست . سپاس .
cedar
لحظه به لحظه ش رو با عشق به روایت پیامبر گوش جان سپردم و در کنار حزن و غربت رسول خداگریستم . زین پس برای من اذان بلال زیباترین آهنگ آزادگی ست . فوق العاده بود ممنونم از طاقچه 🙏🙏
ftmh mousavi
روایت داستان جالب بود. اطلاعات کتاب برای نوجوانان مناسب بود. اما بخش های مهمی از روایات تاریخی با تاریخ شیعه مغایرت داشت یا بیان نشده بود. به نظر میاد نویسنده یا به مصالحی این بخش ها رو اصلا بیان نکرده یا از منابع تاریخی اهل سنت استفاده کرده. توقع میره نویسنده ی شیعه ای که داره کتاب تاریخ اسلام می نویسه از منابع شیعه استفاده کنه. تاریخ رو که نباید عوض کرد یا سانسور کرد.
کاربر ۱۳۳۳۶۳۰
من ب شخصه لذت بردم توصیه میکنم گوش کنید
معصومزاده
۱۸ هزارتومن پول می گیرید فقط برای پخش ۲و نیم ساعت قصه؟ خیلی پول زیادی هست.
0

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

صفحه قبل
۱
صفحه بعد