نظرات درباره کتاب صوتی آشفته‌حالان بیداربخت و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی آشفته‌حالان بیداربخت اثر غلامحسین ساعدی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی آشفته‌حالان بیداربخت

گوینده:میلاد تمدن
امتیاز:
۳.۳از ۱۸ رأی
۳٫۳
(۱۸)
fatemeh
ادبیات خیال انگیز، یعنی ساعدی، داستان‌های آشنا، لذت بخش و شخصیت های دوست‌داشتنی
مهلا
درحق این کتاب هم ظلم شده هم به خاطر اسمش که اصلا برای مخاطب جذاب نیس که بخاد انتخابش کنه برای شروع و دوم اینکه تعجب میکنم تعداد کمی خواندنش بااینکه نثر روان و خیلی جذابی داره تعدادی از داستانها موضوعشون رو دوست نداشتم ولی قلم فوق العاده نویسنده باعث شد گوش بدم کلمات در این کتاب در زیباترین وجه ممکن پشت سر هم آراسته شده و انگار رقص هماهنگی را اجرا می‌کنند و از معدود کتابهاییه که لذت میبری. از گوش دادن حتی اگه به موضوع بحث علاقه نداشته باشی داستهایی از این کتاب مثل اسکندر و سمندر و حسنی و.‌‌..هم عالی و جذاب و قابل تامل بودن حتما بخونید
Sepideh
نام داستان های پادگان خاکستری و مهمانی، به جای همدیگر آمده. داستان دوم بسیار آموزنده بود
کاربر ۲۸۵۹۲۲۱
من از این کتاب اننظار بیشتری داشتم شرح جزییات فضا خوب بود ولی داستان ها برای من جذاب نبو
man
جدا در حق این کتاب بی انصافی شده، باید خیلی محبوب تر و معروف تر میبود
ghazal
کتاب شامل چند داستان کوتاه هست که در اغلب آنها با انسان های تنها، رانده شده، در ظاهر سرد و بی روح اما روشن فکر و آگاه روبه رو میشویم. انسان هایی که همگی نماد ملتی زیر سایه ظلم هستند. انسان هایی که سعی میکنند به طرق مختلف خانه را تمیز کنند اما نتیجه باز هم مطلوب نیست. برای من خواندن کتاب های غلامحسن ساعدی شباهت زیادی داره به نوشته های بولگاکف، کتاب های که شاید با یکبار خواندنشان چیز زیادی دستگیر آدم نشود اما کمی که تامل میکنی ظرافت نویسنده در بیان مشکلات در پرده ای از ابهام و داستان های ساختگی لبخندی تلخ بر لبان انسان می نشاند.
تندبادنیمه شب
از این مجموعه داستان دو تا در یک فضای کاملا سورئاله و بقییه داستان ها هم مولفه های غیر رئال دارن ، کلا فضای ذهنی ساعدی بسیار عجیبه ، سایه ی فضای استبداد سیاسی در سه داستان سنگیه و از قضا همونها بهترین داستان هستند. برای اجرا این اثر بسیار زحمت کشیده شده ، در واقع صدا ها چه پس زمینه و چه گویندگی طراحی و اجرا شده مثل یک فیلم ... می شه گفت به مرزهای یک مدیوم رسیدن ، کسانی که دنبال قصه های ساده ، رئال یا عاشقانه ی بازاری می گردند به گمانم بهتر در خرید این اثر تجدید نظرکنند.
کاربر ۳۹۹۳۴۳۲
جالب نبود بنظرم

زمان

۷ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۴۴۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۴۴۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد