نظرات درباره کتاب صوتی مژه‌های سوخته و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی مژه‌های سوخته اثر حامد کلاهدوز

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی مژه‌های سوخته

گوینده:کیوان همتی
امتیاز:
۴.۳از ۳۶ رأی
۴٫۳
(۳۶)
کاربر ۳۷۳۱۰۸۲
روایتی شنیدنی از انقلابی ها... نکاتی ذکر شد که برای اولین بار میشنیدم... شهدا شرمنده ایم
کاربر ۱۴۲۸۴۸۲
کاش معرفی این دست کتابها بیشتر شود. شهدایی که اسمشان را به واسطه خیابانهایی که رویشان اسم شهید را گذاشته اند، می شنویم. ولی در مورد راه و روش و سبک زندگی شان چیزی نمی دانیم. به واقع شهدایی که مرامشان در زندگی چون شهید زنده بود وهمیشه سعی در اصلاح اخلاق خود داشتند. لذت بردم از روایت جذاب زندگی شهید کلاهدوز و غبطه خوردم که جوانان گذشته کجا سیر می کردند و جوانان حالا کجا! ان شا الله امام زمان یاری کنند جوانان از زیر هجمه سنگین فرهنگی دشمن نجات یابند.
سهیل
روایتی شنیدنی از داستان شهید بزرگواری که حداقل من خیلی از سرگذشتش خبر نداشتم سرگذشتی که پر از ایثار گری و از خود گذشتگی همراه با فراست و دانایی بود ....درجاتشان متعالی- نثار اون چند شهیدان گمنامی که سوار تانک های رژیم شاه شدن به قصد اینکه با حضورشان مردم آسیب نبینن اما متاسفانه به دست مردم ناخواسته شهید شدن صلوات
fatemeh abdolahi
با خوندن این کتاب نه فقط از خود شهید بلکه در مورد بسیاری مطالب دیگر هم چیزهایی متوجه شدم .برام جالب بود که شهید اینقدر به تئاتر و فیلم و ....علاقه مند بوده .به نظرم ایشون آینده نگری زیادی داشتند (کسانیکه به دقت مطالعه کردند میتونند متوجه این موضوع بشن)
مهدوی
هر روز از خیلی از اسم ها گذر میکنیم ...🚶‍♂ اتوبان شهید همت کوچه شهید کرمانی مترو شهید کلاهدوز و... کسانی که خون دادند در راه خدا اما من و تو نمیشناسیمشان و هر روز اسم هایشان در روزمرگی مان گم میشود ... من هم هر روز از مترو شهید کلاهدوز می‌گذشتم ... اما بالاخره کتاب صوتی که درمورد شهید بود را به پایان رساندم دقیقا مصادف با یک دی ماه سالروز تولد شهید :) در شخصیت شهید بُعد #علمی و آموزش شان برایم خیلی پررنگ بود فکر نمیکردم اینقدر پشت فعالیت هایشان تحصیلات و هجرت برای علم آموزی و مهارت آموزی و مطالعه و پشتکار زیاد باشد ... همین طور شکل گیری سپاه خیلی جالب بود این ها را گفتم که بگویم از کنار این اسم ها راحت عبور نکنیم بشناسیم و بشناسانیم :)
صدیق درزاده
شهیدان شمع معفل بشریتند شهیدانی که به دیار باقی شتافتند خالصانه حق خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران وملت شریف ادا کردند . یادشان همیشه در قلبمان است.وما امروز را که دراسایش ورفاه هستیم زندگیمون رامدیون این بزرگواران عزیز هستیم وامروز الگویی در زندگی کردن برایمان شده اند . یادشان را گرامی ممیداریم.
Mohammad Bagheri
ابتدای کتاب داستان رو از چند نسل قبل تر از تولد شهید شروع کرد که به نظرم لزومی نداشت انقدر در زمان به عقب بر می گشت، ضمن اینکه در مورد نسل پدری ایشون انقدر اطلاعات در اختیار مخاطب قرار نگرفت، انتظار داشتم کتاب حداقل مقدار کمی بعد از شهادت ایشون هم در مورد جنبه های مختلف شخصیت و حواشی حادثه شهادت ایشون مطلب ارائه می کرد که نکرد. در کل خوب بود.
ماهان
شهدا حق زیادی به گردن مسولین و مردم دارند . ما با کنار گذاشتن منافع شخصی و حزبی ، و در اولویت قرار دادن منافع ملی و پیشرفت کشور تا حدی می‌توانیم انجام مسولیت کرده باشیم . تصمیم گیرندگان سیاست‌های اصولی و کلی کشور ، در جهت گیریهای جهانی هم با عمل به این بیت با دوستان مروت با دشمنان مدارا ، و راه دوستی در پیش گرفتن با تمام کشورهای دنیا و بالا رفتن ارزش پول ملی به طبقه پایین و بی بضاعت جامعه کمک خواهند کرد.
کاربر ۴۱۳۶۳۳۰
خیلی کتاب خوبیه اگر میخواین از چگونگی تشکیل سپاه و کلا اتفاقات اویل انقلاب رو در قالب زندگی نامه یکی از شهدا بخونید این کتابو مطالعه کنید
رهگذرِ دنیا
چه جالب هست این کتاب، اطلاعات خوبی از اوایل انقلاب و حتی اشخاصی که ماها فقط یه اسمی ازشون شنیدیم داد حتی کسانیکه همین الانم سمت دارن و جریاناتی که اونموقع پیش اومدن و دلیل بعضی از اتفاقات و ایجاد بعضی تشکیلات و ... اینکه بنی صدر چجوری خیانت کرده بوده و ... . نمیدونم چرا این کتاب که بخشی از تاریخ ایران هست انقدر غریب افتاده اینجا! برای من که خیلی مفید بود پیشنهاد میکنم
shahab _ sky
بسیار عالی و شنیدنی
کاربر ۴۴۴۹۱۷۲
خیلی خوب بود. به تکامل شهدا و درس گرفتن از راه و منش شهدا میشود پی برد
مهدی کریمی هفشجانی
کتابی عالی

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

صفحه قبل
۱
صفحه بعد