نظرات درباره کتاب صوتی ترانه ایزا و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی ترانه ایزا اثر ماگدا سابو

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی ترانه ایزا

نویسنده:ماگدا سابو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۰ رأی
۴٫۱
(۱۰)
Ellahe
ترانه ایزا از آدم هایی می گفت که کنار هم بودند و از درون هم بی خبر! آدم هایی که بر اساس حدس و گمان از خیر و صلاح طرف مقابل برای هم تصمیم گیری می کردند. سابو از کوچکترین جزئیات هم برای نشون دادن این ماجرا غافل نشده. از ابتدای کتاب برام سوال بود که چرا همه شخصیت ها با اسمشون خطاب قراره می گیرند جز پیرزن! پیرزنی که سال ها آرزوها و خواسته هاش رو به خاطر همسر و دخترش ندیده بود، انقدر که دیگه تصمیم اونها رو تصمیم بهتر برای خودش میدید و بدون مخالفت به هر چی می گفتند، تن میداد! ترانه ایزا داستانی غمگین و عمیق از آدم های واقعی ایه که اگه خوب نگاه کنیم اطراف خودمون می بینیم.
هانی
سابو مثل یک روانشناس عالی شخصیت هاش رو واکاوی میکرد. اگه کتاب "در" از این نویسنده رو نخوندین، حتما بخونیدش، اون هم کتابی تکون دهنده و به شدت جذابه.
حدیث
خیلی این کتاب رو دوست داشتم ، روایت جذاب و عمیق از تفاوت نسل ها و‌عدم درک درست و فاصله بین آدم ها و اختلاف هایی که دریک خانواده حکم فرماست ، داستان خیلی روایت یک دستی داره و راحت میشه همراه کتاب شد و ترجمه ی کتاب بسیار قوی هست
گیتالی
کتاب بسیار خوبی‌ست در مورد اختلاف نسل‌‌ها. گوینده مهارت خوبی در خوانش دارد، فقط بعضی دیالوگ‌ها اغراق‌آمیز است و ممکن است روی نگرش شنونده تاثیر بگذارد.
nafiseh samsamifard
نسبت به وقت و هزینه این کتاب اصلا موضوع جذابی نداشت و من واقعا چیز خاصی از این کتاب یاد نگرفتم و آخرشم مبهم تموم شد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

صفحه قبل
۱
صفحه بعد