نظرات کتاب مقتل آب
۴٫۶
(۱۴۰)

نظرات کاربران

علی اکبر
خیلی دلنشین هستش از وقتی که شروع کردم به گوش کردنش حس میکنم اشیا و درختان و آب (آه که چه حکایتی دارد این آب) دارن با ما صحبت میکنن،حس دارن و خداوند سبحان را تسبیح و حمد میگویند. از عوامل و زحمت کشان این اثر کمال تشکر را دارم. روضه نمیخواهد تنی که سر ندارد جایی سالم برای بوسه مادر ندارد السلام علی الحسین و علی، علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین بهشت ارزانی خوبان عالم، بهشت من تماشای حسین است. (مومینین باغی بهشتی جنتی سن سن حسین)
مقتل آب
سلام و ادب. خیلی خوشحالیم که به خانواده بزرگ شنونده های مقتل آب پیوستید.
علیرضا توحیدی مهر
چهل جرعه از خلقت آدم تا اربعین حضرت ارباب اثری بسیار شنیدنی با گویندگانی حرفه‌ای و صداهای درست
مقتل آب
سلام. ممنونم از لطفتون
کاربر 3491118
زیباااااترین کتاب صوتی که گوش دادم واقعا بینظیره انقدر قشنگ بود که دلم نمیخواست تموم شه گویندگی شون هم عاااالی بود واقعا خسته نباشید
مقتل آب
سلام و ادب خوشحالیم که به شنونده های مقتل آب پیوستید و اینقدر با کتاب ارتباط برقرار کردید.
ترنج
کمترین حق آب بر گردن ما یک سلام بر حسین علیه السلام است به هنگام نوشیدن…
نام نام خانوادگی
سلام عزاداریتون قبول اخسنت عالی بود
مقتل آب
سلام. ممنون از اینکه به شنونده های عزیز مقتل آب پیوستید.
کاربر ۳۳۸۲۸۳۹
یه کار بسیار عالی و با احساس حتما پیشنهاد میکنم گوش کنید.
مقتل آب
سلام. خوشحالیم که به شنوندگان مقتل پیوستید.
راضیه
از همه لحاظ عالی بود. متن، خوانش، اجرا، رسوندن حس ها. از هیچ نظر کم نداشت. واقعا بی نظیر بود. چه اشک‌ها که با این چهل جرعه ریخته نمیشه. اجرتون با اباعبدالله.
حسین الهام
مناظره فرزندان ام البنین با شمر از فرازهای فوق العاده و عالی این کار بود دیگر اینکه خیال انگیزی و حلق موقعیت و ساخت شخصیت برای آب به ویژه در فرازهای تاریخی قبل از اسلام قدرت نویسنده رو نشون میداد قدرت گویندگی دو شخصیت اصلی یعنی خانم موسوی و آقای حسینی هم کار رو ارتقا داده بود در مجموع کار جذاب و نویی بود و کاش برای بسیاری از مقاطع تاریخ شیعه تکرار بشه البته گاهی مونولوگ های طولانی شخصیت آب و تکرار زیاد موقعیت خودش در سرداب و روز عاشورا حس خوبی نداشت گاهی لحن و محتوای متن شخصیت ابلیس هم به مرزهای وهن نزدیک میشد، با توجه به اینکه مخاطب کار عموم مردم هستن، بعضی از جملات ابلیس خطاب به خدا می تونه ذهن بمونه و حتی تکرار بشه
mohammad.z
آفرین واقعا عالی بود ممنونم ازتون🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🖤🖤🖤🖤
مثل ماه آسمان
بسیار زیبا هر چه در وصفش بگم کم گفتم .گوینده ها عالی بودن موسیقی بی نظیر بود.روایت های خوب.همه چیز‌‌ درجه یک. ممنون ازتون. نمیشد گوش‌ داد و گریه نکرد... اجرتون با امام حسین(ع)

زمان

۲۰ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۵۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۰ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۵۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۰,۰۰۰
۴۰,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۸صفحه بعد