نظرات کتاب دن کیشوت
کتاب صوتی دن کیشوت اثر میگل سروانتس

دانلود و خرید کتاب صوتی دن کیشوت

گوینده:لیا عرفانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲۷ رأی
۳٫۵
(۲۷)

نظرات کاربران

Mohammad Sarabi
این کامل دن کیشوته یا خلاصه شدشه؟
sara
کامله کامله
کاربر ۱۰۵۹۱۲۲
قطعا خلاصه شدست. چون اصل کتاب دو جلدی نسبتا قطوریه.
💍
خیلی جالب و با مزه بود. بیچاره دن کیشوت☺
white girl
عالی بود. صدا گذاری جذابی داشت
Farimah
کتابی با این حجم و گستردگی هرگز نمیتونه حتی به صورت خلاصه در قالب یک ساعت گنجانده بشه، زیبایی این کتاب به خواندن توصیفات متن داستان هست وگرنه داستانی نیست ک بشه خلاصه اش کرد تا ببینیم آخرش چی میشه، پیشنهاد من اینه ک خود کتاب رو مطالعه کنید یا اگر از حوصله خارج بود کتاب خلاصه شده اش رو تهیه کنید نه یک ساعت داد زدن گوینده رو.
پروین
خیلی خلاصه بود. گویندگی زیاد جالب نبود.
دکتر بهمنی
کتاب خوب از دیدگاه هر فرد، تعریف خاص و منحصر به فردی دارد. تعریفی که ممکن است در شرایط و زمان‌های مختلف، متفاوت باشد. اما موضوعی که در آن هیچ شک و تردیدی وجود ندارد، این است که شما وقتی کتاب‌های بیشتر و بهتری می‌خوانید دید وسیع‌تری پیدا می‌کنید و به همان نسبت تعریف شما از کتاب خوب کامل‌تر می‌شود.
کاربر ۶۹۳۲۱۴۲
گویندگی داستان به شیوه خوبی اجرا شد ولی لازم هست که به تلفظ صحیح کلمات حتما مسلط باشد . لذا پیشنهاد می کنم قبل از اجرا یک بار متن داستان بطور کامل توسط گوینده مطالعه شود و کلماتی راکه در تلفظ صحیح آنها تردید دارد در فرهنگ لغت بیان صحیح آنها را بیابد ‌. در هر صورت بسیار سپاسگزارم.
shahyad
این کتاب پرفروش‌ترین کتاب تاریخ بشریت بعد از کتاب‌های مقدّس مثه قرآن، انجیل و طورات هست با ۵۰۰ میلیون نسخه. کتاب، طنز ظریفی داره...

زمان

۱ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱۵۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱۵۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵,۹۰۰
۴,۱۳۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد