نظرات درباره کتاب صوتی در قلمرو پادشاهان و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی در قلمرو پادشاهان اثر کارمن بن لادن

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی در قلمرو پادشاهان

انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۶ رأی
۴٫۱
(۱۶)
کاربر 4001600
کتاب خیلی خوبیه از ابعاد مختلف. عوامل محترم طاقچه از اینکه نمیتونم اعتبار رویش رو برای خرید کتاب صوتی صرف کنم گلایه مندم.
سایه منطقی
کتاب جذابیه و اینکه بهتره خودتون یا بخونید یا گوش بدید
reyhaneh
من کتابشو خوندم فوق العاده بود. اگه به آشنایی با فرهنگ و زندگی مردم سعودی و وهابی علاقه دارین حتما این کتاب رو بخونید. فوق العاده جذاب و روان و سلیس هست.
basir
من خیلی جذب داستان شدم. از شنیدن داستانهایی که با فرهنگ یه کشور و یا قوم صحبت میکنند لذت میبرم ولی با همه اعتقادات و حرفهای نویسنده موافق نیستم .
شهرزاد
به شخصه چون به موضوعات تاریخی واقعی و زندگینامه علاقه دارم، از گوش دادن به این کتاب خیلی خوشم آمد. صدای گوینده هم آدم را جذب می کند. و ناخودآگاه در فضای کتاب غرق می شوید 😍
زهرا
یکی از کتاب هایی هست که تاثیرش رو تا همیشه تو ذهنم دارم .یادمه بعد از خوندن این کتاب و کتاب قصر آبی دو تا تصمیم خیلی مهم گرفتم و محکم و با اراده پیش رفتم .
hejazi
واقعا اگر من جای کارمن بودم چه می کردم؟ تصورش هم برایم مشکل است. بسیار زیبا و صمیمی نوشته و خوانده شده بود. و اطلاعات زیادی از روابط انسانها و کشورها به من داد.
حسن فخیره راد
وواه عالی
سید..09187021397..دعا نویسی حرفه ایی
سلام.. بسیار عالی و زیبا
س.موسوی
ایده پرداز کتاب هر کس بوده تیتر بسیار جذابی انتخاب کرده که کنجکاوی مخاطب رو تحریک میکنه به خرید. اما کتاب زردی هست واقعا، اکثر حجم کتاب یکسر به مسائل و اختلافات خاله زنکی نویسنده گذشته. چند جا محض خالی نبودن عریضه اسم اسامه بن لادن هم اومده. شاید برای یه اروپایی یا امریکایی مسائل جدیدی رو مطرح کرده باشه اسمش رو افشاگری بزارن اما برای منِ خاورمیانه ای ایرانی، تحجر وهابیت حرف جدیدی نیست ، با وجود انفجار نور خودمون که صادراتی هم بوده. کمیته، گشت ارشاد، پلیس امنیت اخلاقی ، دادگاه انقلاب و.. اصل یکیه لفظاش عوض شده
VAFA.m.R
واقعا شیعه رو با وهابیت مقایسه میکنی؟😂

زمان

۶ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۳۷۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۳۷۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۱,۵۰۰
۵۰,۰۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد