نظرات درباره کتاب صوتی کتابگرد ۱۶ | مجتبی شکوری و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی کتابگرد ۱۶ | مجتبی شکوری اثر محسن پوررمضانی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی کتابگرد ۱۶ | مجتبی شکوری

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۱۰۳۷ رأی
۴٫۶
(۱۰۳۷)
MTA
مجتبی شکوری عالیه👌 مثل همیشه لذت بخش بود. از منظر روانشناسی، ادبیات، فلسفه و خلاصه بخش‌های بزرگی از جهان مکتوب ما صحبت می‌کنه و لحن دل انگیز مجتبی شکوری و صدای بسیار عالی محسن پور رمضانی هم این موارد رو لذت بخش تر می‌کنه. کتاب‌های بسیار عالی‌ای معرفی می‌کنه که مطمئنم هر سلیقه‌ای بالاخره یه کتاب که مورد علاقه‌اش باشه رو در این پادکست پیدا می‌کنه.
کاربر ۴۱۰۶۵۱۸
دکتر شکوری عزیز که صداش برای ما همیشه دلنشین و آرامش بخشه ، و ما رو با خودش میبره به رویا به ماورا ، حتی حقیقت تلخ هم از زبان ایشون برامون قابل قبول تره ، گنجینه ای از اطلاعات، پایدار باشید .
کاربر 4457351
خیلی لذت بردم عالی بود
کاربر ۲۴۱۷۱۰۵
بسیار عالی بود لحظه ای نبود که احساس کسالت کنم و هر لحظه از این پادکست فوق العاده بود بسیار پیشنهاد میشه
Rosa
آقای شکوری یکی از شخصیت های مورد علاقه من هستند میخواستم به ایشون بگم که نگران این نباشند که توی کتاب باز آدم بهتری به نظر می رسند و شخصیت خودشون با چیزی که در کتاب باز نشون میده فرق داره همه ما آدمها در زندگی ماسک های مختلفی داریم که هرجایی از یک ماسک به خصوص استفاده میکنیم و این روال زندگی اجتماعی انسان است و گریزناپذیر. به هر حال طرز بیان شما صدای شما شخصیت شما اینقدر دوست داشتنی هست که نشان دهنده خود دوست داشتنی شماست و همین کافیست
کاربر 2883652
خیلی عالی
پرنیان
عالی
maryamebrahimy
اقای شکوری همیشه عالی بودن و الگویی مناسب برای همه🍀🌸
امیررضا
به به😍 چقدر خوب بود حتی اگه رایگان هم نبود حاضر بودم هزینه کنم برا شنیدن این یه ساعت ممنون از جفتتون و اونایی که باعث ساختش شدن💌
aftab
آقای مجتبی شکوری انقد خودمانی صحبت میکنن که حرفاشون به دل میشینه و ممنون از شما بابت دعوت ایشون.خیلی این قسمت رو دوست داشتم و حتما توصیه میکنم که دوستان دیگر هم گوش کنن خیلی دلنشین بکد.ممنون از شما بابت زحماتی که میکشید.خدا قوت🌹🌹🌹
کاربر ۲۲۲۲۰۹۹
عالی
mrkh1069
عالی بود مخصوصا قسمت کتابهای پیشنهادی
RezaAlipoour@
پادکست متفاوتی بود بیشتر با آقای شکوری آشنا شدم و خب متوجه شدم که آقا مجتبی یکی مثل ما هستش، من فکر میکردم ایشون کم کم تبدیل به یک الگو میشن و شخصیت خیلی متفاوتی دارن و این تفاوت مثبت باعث میشد که از آدمهای دیگه جدا کنم. ولی خب خودشون گفتن که اینطور نیست و این باور غلطیه که شکل گرفته و آزار دهندس و حتی دوستانشون اهل کتاب نیستن و یا شوخی های لفظی هم رد بدل میکنن در واقع همون چیزایی که بین ما تو خلوتمون هست و این فکت به من این حس رو القاء کرد که آره! آقا مجتبی هم یکی از خودمونه! و این خیلی حال خوبی بود
کاربر ۳۰۴۲۳۲۴
به به، دکتر مجتبی شکوری نازنین. عالی و شنیدنی بود.
محمدحسین
خیلی خوب بود مخصوصا اونجا که دکتر از خود واقعیش گفت و نوع تفکرات. اندیشه هاش و بهتر از همه صادقانه و صمیمی 💞💞💖💖
shayan bakhshandeh
بسیار عالی مثل همیشه،کلی کتاب خوب بهم معرفی شد👌👌
حنانه
بنظرم بیاین وقتی دکتر شکوری رو دیدیم توی کتابخونه ها، خلوت پرسه زدنشونو بهم نریزیم ایشون هم نیاز دارند به خلا و سکوت فکری خودشون :)
بہــــار
برای اینکه مطمئنا خیلی بدبخت نشیم یک راه مناسب اینکه نخوایم خیلی خوشبخت بشیم. (نداشتن انتظارات بیجا) خیلی این جمله روم تاثیر گذاشت و تو مسیر پیدا کردن خوشبختی و شادی واقعی و همیشگی کمکم کرد من دنبال شادی واقعی بودم و دیدم بی توقعی و فهمیدن اینکه هیچ جا شادی واقعی و کامل نیست همون شادیه!
عرفانه
برایکه زیاد بدبخت نشین نباید بخواین زیادی خوشبخت باشین. شوپنهاور امروز از این قسمت شنیدم
پریسا افضلی
عالی بود، همانطور که انتظار میرفت.
دو روح در یک بدن (شیلا)
اوم جالب بود، نظرشون راجبه سمفونی مردگان منم مثل ایشونم. ترغیب شدم جزءاز کل رو هم بخونم 🤩
fateme
تو این دنیا آدم های عمیق زیادی زندگی میکنن ، اما کم هستن افرادی که هم عمیقن هم میتونن تاثیر گذار باشن ، آقای مجتبی شکوری از اون دسته افرادیه که حتی اگه بحث جدی نکنه به خاطر لحن زیباش آدم رو جذب صحبت هاش می‌کنه و علاقه مند به شبیه شدن بهشون .
shahande
از این بخش طاقچه خیلی لذت میبرم،به عنوان یه عامل انگیزشی برای تشویق به مطالعه استفاده میکنم.
کاربر ۲۹۵۳۵۷۶
♥️♥️♥️
آقا سعید
چقدر زندگی زیبا تر میشد اگر هر کدوم از ماها یه رفیق مثل ایشون داشتیم.
کاربر ۳۰۶۹۰۶۱ شاهد
بسیار امیدوار کننده،مطمئن شدم میتونم از رنج بزرگ یک کار بزرگ بسازم(رنج کشیدم بعد ام اس در من بروز کرد الان بیش از ۲۲ سال است که ام اس دارم)

زمان

۱ ساعت

حجم

۵۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت

حجم

۵۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۳صفحه بعد