بهترین ترجمه کتاب راز

بهترین ترجمه کتاب راز

بهترین ترجمه کتاب راز

درباره کتاب راز بارها و بارها شنیده‌ایم. ممکن است با ترجمه‌های مختلف آن آشنا شده باشید و یا فیلمش را تماشا کرده‌ باشید. اما این راز مهم چیست و چرا مردم در سراسر دنیا از این راه آگاه نیستند؟

راندا برن در این کتاب به ما توضیح می‌دهد که ما می‌توانیم با کمک افکار و اندیشه‌های مثبت، هرچه را می‌خواهیم به دست بیاوریم. اما چنین چیزی چطور ممکن است؟

این کتاب بر اساس یک قانون قدیمی به نام قانون جذب نوشته شده است: افکار ما قدرت بسیاری دارند. افکار مثبت به راحتی می‌توانند چیزهای مثبت و خوب مانند موفقیت و ثروت را به سمت ما جذب کنند و از طرف دیگر افکار منفی هم به راحتی ما را به سمت بعد منفی زندگی مانند از دست دادن ثروت و ... سوق می‌دهند.

از آنجایی که تمام کائنات به هم پیوسته‌ هستند، ما می‌توانیم با کمک افکارمان دنیای خود و همچنین دنیای محیط پیرامونمان را تحت تاثیر قرار دهیم. برای اینکه بتوانیم چنین کاری را انجام دهیم لازم است که مثبت اندیشی را فرا بگیریم. این چیزی است که در این کتاب می‌آموزیم.

راندا برن مخاطبان را با بیست و چهار معلم شگفت انگیز که از این راز آگاهند، آشنا می‌کند و از روزی می‌گوید که با این کتاب و با این راز آشنا شد. او در همان دوران آشنایی با راز، زندگی سختی را تجربه می‌کند. پدرش را از دست داده بود. روابطی پر تنش با دوستان و آشنایانش داشت و به طور کلی تمام روزهایش را با اندوه و البته ناامیدی می‌گذراند. او با کمک راز موفق شد تا زندگی‌اش را نجات دهد.

زمانی که کتاب راز را می‌شنوید، درباره مثبت اندیشی یاد می‌گیرید. اما در نهایت باید به قدرت افکار هم ایمان و اعتماد داشته باشد. نقدهایی هم بر این اثر وارد شده است. اگر طرفدار پر و پا قرص شواهد و مدارک علمی هستید، ممکن است قانون شبه علمی جذب، شما را آنطور که باید و شاید به خودش جذب نکند.