دانلود و خرید کتاب من خودم را باور دارم! لوری رایت ترجمه شبنم حیدری پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب من خودم را باور دارم!

کتاب الکترونیکی من خودم را باور دارم! نوشتۀ لوری رایت و ترجمۀ شبنم حیدری پور است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. پاپی یک دختربچهٔ با اعتمادبه‌نفس است. راز باور او به خودش جملات درخشانی‌ست که در ذهنش تکرار می‌کند تا به کمک آن‌ها برای هر کار سختی راه حل مناسب خودش را پیدا کند. کتاب من خودم را باور دارم! یکی از آثار مجموعه کتاب زمزمه‌های مثبت ذهنی است که به باورهای کودکان توجه دارد.

درباره کتاب من خودم را باور دارم!

باورداشتن خود کار خیلی آسانی نیست و به‌مرور به دست می‌آید. مهم این است که در این راه تلاشتان را به کار بگیرید و سعی کنید بهترین نسخهٔ خودتان باشید. این یعنی به جای رقابت کردن با دیگران با خودتان رقابت کنید و با در نظر گرفتن توانمندی‌هایی که دارید دست به عمل و انتخاب بزنید. آن‌وقت خواهید توانست روز‌به‌روز نسبت به گذشته بیشتر به خودتان باور داشته باشید.

شاید با خودتان بگویید چطور باید باورمان را قوی کنیم؟ وقتی کاری را با تمام توانمان انجام می‌دهیم و برای انجام درست آن تلاش می‌کنیم در حقیقت داریم این باور را در ذهنمان می‌کاریم که ما توانا و مسئولیت‌پذیر هستیم و از پس خیلی از کارها بر می‌آییم.

برای تقویت باورهای شما راه‌های زیادی وجود دارد که در کتاب من خودم را باور دارم! به آن اشاره شده. همچنین می‌توانید به کمک تمرینات کتاب و انجام فعالیت‌ها زیر نظر والدین یا مربیانتان چیزهای تازه‌ای یاد بگیرید و استعدادهایتان را بهتر کشف کنید.

در نهایت این کتاب هدیه‌ای برای شماست تا به کمک آن احساساتتان را بهتر بشناسید و بر آن‌ها مسلط شوید. راهکارهای این اثر به شما حس امنیت و شادی می‌دهد و کمکتان می‌کند در مسیر رشد قرار بگیرید.

خواندن کتاب من خودم را باور دارم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به کودکان بالای ۷سال کمک می‌کند باورهای مثبت ذهنی خود را افزایش دهند و اعتمادبه نفس بیشتری داشته باشند.

بخشی از کتاب من خودم را باور دارم!

«اگر کسی دکمه‌ی آسانسور را زده باشد، عصبانی می‌شوم: می‌توانم برای خودم آواز بخوانم تا عصبانی نشوم. می‌توانم از یک وکیل بخواهم قراردادی بنویسد که از این به بعد همیشه خودم دکمه‌ی آسانسورها را بزنم. می‌توانم نفس عمیق بکشم تا آرام شوم.

دیگر عصبانی نمی‌شوم، من خودم را باور دارم...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۹,۵۰۰
تومان