دانلود و خرید کتاب قصه پرنده شاعر فقیر نادیه جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصه پرنده شاعر فقیر اثر نادیه جعفری

کتاب قصه پرنده شاعر فقیر

نویسنده:نادیه جعفری
انتشارات:نشر داستان
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قصه پرنده شاعر فقیر

کتاب قصه پرنده شاعر فقیر نوشتهٔ نادیه جعفری در نشر داستان چاپ شده است. این کتاب سومین اثر داستانی نادیه جعفری، سینماگر و نویسنده است که در نشر داستان منتشر می شود و پیش از این نیز دو رمان «عشق در روزگار غریب» و «جان سرگشتهٔ شلیر» از او در نشر داستان منتشر شده است. مخاطب اصلی این کتاب نوجوان در نظر گرفته شده و کتاب توسط محمود مزرعتی با تکنیک کولاژ نقاشی، تصویرگری شده است. 

درباره کتاب قصه پرنده شاعر فقیر

قصه کتاب در زمان‌های دور می‌گذرد؛ ارباب یک مغازه پرنده‌فروشی پرنده‌هایش را اذیت می‌کند. روزی یک شاعر فقیر با دوستانش در حین گذر از کنار مغازه پرنده‌فروشی متوجه این قضیه می‌شود و ارباب را سرزنش می‌کند و یکی از بهترین پرنده هایش را آزاد می‌کند و از آن روز به بعد ارباب در جست‌وجوی پرنده به تکاپو می‌افتد.

کتاب قصه پرنده شاعر فقیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطب این کتاب گروه سنی نوجوان است اما گروه‌های سنی دیگر نیز از مطالعهٔ کتاب لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب قصه پرنده شاعر فقیر

پرنده‌ها بی‌حرکت بودند و کسی قصد کمک به زاغی را نداشت. زاغی جیغ‌های سوزناک می‌کشید. پرنده‌ی شاعر فقیر خود را به آتش زد و دید که زاغی سالم است اما گریان و خوف زده، جرئت بیرون آمدن از محاصره‌ی آتش را ندارد. پرنده‌ی شاعر بال‌هایش را حمایل او کرد. چوب‌های شعله‌ور قفس‌ها در حال فروریختن بودند که آنها از آتش بیرون پریدند. دود و هرم گرما پرندگان را وحشت‌زده کرده بود. پرنده‌ی شاعر آنها را دلداری داد.

«راه فرار آنجاست»

پرنده‌ها به پنجره‌ی کوچک بالای دیوار نگاه کردند و پرنده‌ی شاعر را دیدند که بال‌هایش را باز کرد و مثل براده‌ای از نور به شیشه کوبیده شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

حجم

۲۱۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان