دانلود و خرید کتاب اعتماد به نفس + انضباط شخصی در مواقع دشوار هنری ماترین میدووز ترجمه محمدعلی سواعد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعتماد به نفس + انضباط شخصی در مواقع دشوار اثر هنری ماترین میدووز

کتاب اعتماد به نفس + انضباط شخصی در مواقع دشوار

معرفی کتاب اعتماد به نفس + انضباط شخصی در مواقع دشوار

کتاب اعتماد به نفس + انضباط شخصی در مواقع دشوار نوشته هنری مارتین با ترجمه محمدعلی سواعد به چاپ رسیده است. 

درباره کتاب اعتماد به نفس + انضباط شخصی در مواقع دشوار

 کتاب  اعتماد به نفس + انضباط شخصی در مواقع دشوار به ما می‌آموزد که چگونه بر افکاری که محدودمان می‌کنند غلبه کنیم و به اهدافمان دست یابیم.

کتاب حاضر ترجمه‌ای است از confidence اثر پرفروش‌ترین نویسنده وال‌استریت ژورنال با نام هنری مارتین میدووز.

آثار و یافته‌های او که کاملا در خصوص رشد و انضباط شخصی است بر دو مبنا استوار است، تجربیات شخصی و تحقیقات علمی. او در آثارش به بررسی روش‌ها، عادات و منابع موفقیت می‌پردازد و همچنین در خصوص اینکه چگونه با رشد دادن شخصیت، اعتمادبه‌نفس و خودباوری، می‌توان تأثیر بنیادین در زندگی ایجاد کرده، صحبت می‌کند.

غلبه بر کمرویی به مارتین کمک کرد تا مشاغل مختلفی در صنایع مختلف راه‌اندازی کند، چندین زبان خارجی را بیاموزد، به‌عنوان پرفروش‌ترین نویسنده شناخته شود، یک مجموعه چهارصد صفحه‌ای از داستان‌های کوتاه را طی یک ماه بنویسد و موارد موفقیت دیگر. اوهیچگاه از تجربه کردن اتفاقات جدید نترسید؛ روزهای مختلفی را تجربه کرده است؛ او برای ماه‌ها در یک کشور گرمسیر خارجی در جزیره‌ای کوچک زندگی کرد، به‌طور منظم بیش از چهل ساعت روزه می‌گیرد، در حوضچه آب یخ شنا می‌کند؛ او عاشق سختی کشیدن است، اما به‌هیچ‌وجه اعتقادی به خودآزاری ندارد و مبنای او این است که انسان می بایست از طریق تجربه و غلبه بر ترس، پیشرفت کند و به موفقیت‌هایی که حق اوست برسد.

مارتین از نام مستعار استفاده می‌کند چراکه معتقد است با گمنامی می‌تواند بهتر به خوانندگان آثارش کمک کند. او به دنبال مطرح کردن نام خود در جایگاه یک متخصص نیست. او یک تجربه‌گر است که تجاربش را با همه شکست‌ها و موفقیت‌ها در قالب پیشنهاد یا راه‌حل به اشتراک می‌گذارد.

کلام آخر اینکه اگر شما به نادیده گرفتن محدودیت‌ها و فراگیری اینکه چگونه بهترین باشید، علاقه دارید، پس قطعاً عاشق آثار مارتین خواهید شد.

خواندن کتاب اعتماد به نفس + انضباط شخصی در مواقع دشوار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب اعتماد به نفس + انضباط شخصی در مواقع دشوار

اکنون که در سال ۲۰۲۰ در حال نوشتن این کتاب هستم، جهان بدترین بحران تاریخ مدرن را تجربه می‌کند. تقریباً تمام کشورهای جهان، چه فقیر و چه ثروتمند، چه بزرگ و چه کوچک، همه دچار مشکل شده‌اند. سطح اضطراب و نگرانی به شدت در حال افزایش است و ما مردم مجبور هستیم که خود را با این شرایط نگران‌کننده وفق دهیم.

اگر بگوییم که حفظ انضباط شخصی در چنین شرایطی دشوار است، در واقع یکسری مسائل را نادیده گرفته‌ایم. بر اساس مقاله فوربس در مورد چگونگی کنار آمدن آمریکایی‌ها با شرایط قرنطینه، فروش الکل در هفته منتهی به ۲۱ مارس ۲۰۲۰، ۵۵٪ افزایش داشته است. همچنین فروش ماری جوانا در ایالت‌هایی که منع قانونی ندارد، افزایش یافته است. میزان بازدید از یک سایت معروف پورنوگرافی، ۱۱.۶ درصد افزایش داشته است. میزان فیلم دیدن، دو برابر شده است. مردم با وحشتی که دارند به سراغ قفسه‌های فروشگاه‌ها می‌روند و محصولات زیادی را خریداری می‌کنند، بیش از هر زمان دیگری غذا می‌خورند و حتی بیش از هر زمان دیگری وزن اضافه می‌کنند (این پدیده «قرنطینه ۱۵» نامیده شده است که عدد ۱۵ نشانگر مقدار وزن اضافه است).

اما جهان درون ما برای دگرگون شدن نیازی به بحران جهان بیرون ندارد. هنگامی که عزیزی را از دست می‌دهیم، از شغلمان اخراج می‌شویم، دچار ورشکستگی در کسب و کار ما می‌شویم، با شکستی روبرو می‌شویم که ما را از پیشرفت باز می‌دارد، یا هنگامی که قلبمان شکسته، یا هنگام مواجهه با بیماری یا شخصی که مورد علاقه‌مان است، انضباط شخصی، انگیزه و تمام رفتارهای خوبمان، آخرین چیزهایی خواهند بود که به آنها فکر می‌کنیم.

من در جایگاه یک نویسنده و خواننده خودساخته، از پیام‌های انگیزشی بی‌محتوا و بی‌معنی خسته شده‌ام، پیام‌هایی که اغلب بدون درک و ملاحظه، خطاب به کسانی گفته می‌شود که بنیان زندگی‌شان به دلیل یک بحران غیرمنتظره، ویران‌شده است. در صفحات بعدی، قصد ندارم به خاطر ضعف یا تنبلی شما را سرزنش کنم، یا مشکلاتتان را کوچک جلوه دهم. در عوض، می‌خواهم در این مورد بحث کنم که چه موقع و چگونه می‌توانیم در شرایطی که امکان پیشروی غیرممکن به نظر می‌رسد، به پیشروی خود ادامه دهیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه