دانلود رایگان کتاب همه آنان از خدایان بودند؛ جلد اول (رستگاری) امین فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همه آنان از خدایان بودند؛ جلد اول (رستگاری) اثر امین فرد

کتاب همه آنان از خدایان بودند؛ جلد اول (رستگاری)

معرفی کتاب همه آنان از خدایان بودند؛ جلد اول (رستگاری)

کتاب همه آنان از خدایان بودند؛ جلد اول (رستگاری) نوشته امین فرد است. رستگاری اولین کتاب از مجموعه کتاب‌های همه‌ آنان از خدایان بودند است که در سبک اساطیری نگارش شده است. از کتاب‌های مشابه این اثر، می‌توان مجموعه ارباب حلقه‌ها، شاهکش، افسانه مالازان، چرخ زمان و نغمه آب و آتش را نام برد.

درباره کتاب همه آنان از خدایان بودند؛ جلد اول (رستگاری)

در این کتاب، امین فرد، دنیای خیالی از ملل‌ها و سرزمین‌هایی را به تصویر می‌کشد که زندگی و زوال آن‌ها بر اساس افسانه‌های کهن هر خاک، رقم می‌خورد. روی یکی از الواح کهن این‌چنین نوشته شده است:

«چشمانت را ببند، دستانت را به من بده و به من اطمینان کن. من تنها کسی هستم که می‌تواند تو را به دنیای کهن دفن شده‌ی ‌ درون خاطرات مردگان ببرد که رازهای مهمتری نسبت به زندگان در سینه دارند. اکنون ببین که ما در گذشته‌های دور هستیم. چگونه اژدهایان در گستره آسمان بال می‌زنند؛ ببین که جادوگران و کیمیاگران از آینده می‌گویند؛ حیوانات غول‌پیکردرون غارها زندگی می‌کنند؛ موجودات وحشی در شب از لانه‌هایشان برای شکار کردن بیرون می‌خزند. آن‌ها می‌گویند که همه چیز در اراده خدایان است، اما خدایان که هستند و چه کسی آن‌ها را دیده است؟ چشمانت را باز کن. اکنون تو به زمان حال بازگشتی. همه‌ی آنان که دیدی، درون گورهایشان دفن شدند، اما در سکوت فریاد می‌زنند. فقط یک نفر می‌تواند صدای آن‌ها را بشنود. و تو با این لوحی که در دست داری، می‌توانی سرگذشت من را ببینی که چگونه برای رهایی از نفرین کهن خانوادگی‌ام، خود را به اتفاقاتی سپرده‌ام که به دست کسانی رقم خورده‌اند که روزگاری همه‌ی آنان از خدایان بودند.»

خواندن کتاب همه آنان از خدایان بودند؛ جلد اول (رستگاری) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم.

در کتاب رستگاری، غالب زندگی امروز انسان‌ها، عقاید، رفتار و اتفاقات، در دنیای خیالی و اساطیری با درون مایه تمدن‌های کهن روایت می‌شود و از آن‌جایی که پیرو مکتب یا اعتقاد خاصی نیست و پایبند زمان و مکان نیز نمی‌باشد، بنابراین امید می‌رود که تمامی مخاطبین طاقچه، کتاب رستگاری را مطالعه کنند و از خواندن آن لذت ببرند.

بخشی از کتاب همه آنان از خدایان بودند؛ جلد اول (رستگاری)

مهتاب در گستره تیره شب بالا می‌آمد و با نور نقره‌‌ای فامش دشت وسیع روبرویش را روشن می‌کرد. باد هو کشان در دشت می‌وزید و در بین درختان ناله سرمی‌داد. در افق دور، ساختمانی در آتش می‌سوخت و در میان جنگل تیره، موجوداتی با سرعت حرکت می‌کردند.

دگار روی نوک برجی بلندی ایستاده بود و صدای خُرخُری را از زیرپایش می‌شنید. وقتی نگاهش را به پایین پایش لغزاند، دو چشم بزرگ عمودی براقی را دید که به او نگاه می‌کردند. زمانی که بادقت بیشتری نگریست، توانست اژدهایی را ببیند که دور برج زیر پایش مانند ماری پیچ خورده بود و تا بالا می‌رسید.

روبروی دگار، فردی با شنل مندرس بلندی ایستاده بود و بی‌اعتنا به سکوت شومی که بر اطراف سیطره انداخته بود، دشت را می‌نگریست. دگار بدون اراده به جلو روانه شد. بادی شنل پاره فرد را به کنار می‌راند و عصای چوبی او را نشان می‌داد. با نزدیک شدن دگار، فرد برگشت. نور مهتاب از پشت به فرد عصا به‌دست می‌تابید و چهره‌اش را تیره می‌کرد. فرد شش دست داشت و چیزی شبیه کلاخود ‌تک‌شاخی روی سرش بود. نگاه دگار در چشمان براق او قفل شد. لب‌های فرد عصا به‌دست از هم باز شد و ردیف دندان‌ها تیز و منظم او را نشان داد.

ناگهان دگار از خواب جست و نفس‌نفس‌زنان اطرافش را نگریست.


نظرات کاربران

Mohsen Maksim
۱۴۰۰/۰۴/۰۹

کتاب آقای فرد رو خوندم خیلی عالی بود. داستان پردازی و شخصیت پردازی عالی بود. یکی از بهترین کتاب هایی بود که تو این سبک خوندم. بی صبرانه منتظر جلدهای بعدی هستم.

Fati•_•bo
۱۴۰۰/۰۶/۰۷

این کتاب شامل ماجراهای که دنیایی پر از سرزمین ها و نژادهای گوناگون را روایت می‌کند دنیای خیالی با شخصیت های متفاوت و اتفاقاتی مهیج این مجموعه هیجان انگیز ماجرا جویی های مردی به نام دگار را به تصویر میکشه

- بیشتر
Fatemeh Zeia
۱۴۰۰/۰۹/۲۲

سلام با تشکر از آقای نویسنده جناب آقای فرد تو توصیف کتاب میتونم بگم مثلش ندیدم اصلا تا اوایل باورم نمیشد که ایرانی باشه اما گفتم خب این ایرانیه چون خارجی ها نمونه ش رو هم ندارن و دوما این

- بیشتر
کاربر ۳۷۴۵۸۶۵
۱۴۰۰/۰۸/۳۰

کتاب خوب و مهیجی هست و البته کمی دلهره آور .کتاب واضح ولی در عین حال کتاب مرموزیست .

hossein
۱۴۰۰/۰۸/۱۳

جناب فرد دمت گرم

کاربر ۳۶۵۵۹۰۲
۱۴۰۰/۰۷/۳۰

بینظیر بود. خواهشمندم جلد دوم راهم منتشر کنید 🌹🌹🌹🌹

امیر
۱۴۰۰/۰۵/۱۶

کتاب بسیار خوبی بود داستان روان و جذاب بود جلد دوم رو هم بزارید لطفاً

🌼سافیرا🌼
۱۴۰۱/۰۲/۱۶

کتاب بسیار عالی و جذاب هست، قلم نویسنده عالیه، متن خیلی روان هست و نویسنده تخیل فوق‌العاده ای داره اما هر لحظه از داستان پر از اضطراب و استرس هست و این که نویسنده به طور همزمان اتفاقات و پیشگویی

- بیشتر
سید بسیجی
۱۴۰۰/۰۷/۳۰

کتاب عالیییی بود ممنون از آقای فرد جلد دوم رو میتونید تو برنامه کتاب‌راه خریداری کنید

Ya Degar
۱۴۰۰/۰۶/۲۲

واقعا جالب بود من تا الان ۸۱%خوندم ممنون از نویسندش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۲۷ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۲۷ صفحه

قیمت:
رایگان