نظرات درباره کتاب دیانه؛ جلد اول و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دیانه؛ جلد اول اثر فریده حسینی

نظرات کاربران درباره کتاب دیانه؛ جلد اول

نویسنده:فریده حسینی
امتیاز:
۳.۰از ۹۷ رأی
۳٫۰
(۹۷)
کاربر ۱۸۳۵۵۲۵
قسمت ا دیانه را رایگان کنید
Nuage
من جلد اول کتاب دیانه را خریداری کردم ولی باز نمیشه چکار کنم
کاربر ۴۵۵۹۸۲۷
بله اگر میشه رایگان کنید چون من فصل دوم رو خوندم ولی دوست دارم فصل اول رو هم بخونم
سلام لطفا کتاب دیانه رو رایگان کنید
اره لطفا رایگان کنین فصل اول کتاب دیانه رو
فاطمه میرالماسی
کتاب متن روانی داره ولی شخصیت پردازی، فضاسازی و داستان کلی کتاب چندان چنگی به دل نمی‌زنه و ضعیفه. دیانه داستانی دور از واقعیت داره و نشان‌دهنده‌ی شخصیتی ضعیف و مظلوم از دختری به نام دیانه‌س. نویسنده کتک خوردن و توهین تحقیر دیانه رو عادی و گاهی نشونه‌ای از غیرت مردونه می‌دونه. چنین کتابی که شدیدا عزت نفس انسانی رو زیر سوال می‌بره رو به کسی پیشنهاد نمی‌دم.
neda
جلد دوم کی گذاشتع میشه
fateme
جلد اول خیلی بهتر از جلد دومه
reyhaneh
ممنونم. پس نمیخونم.
کاربر ۱۵۲۲۱۹۳
دختری که از روستا اومد از زندگی شهری مطلع نیست استفاده از ماشین ظرفشویی و مهمانداری با الکل و لیوانای پایه بلند و کیک درست کردن با فر رو بدون راهنما و دوروزه چه جوری یاد گرفته!!!. اونم دختری که این همه تاکید روش هست از مد روز و... خبر نداره.
{^دیک‌دیک^}
دوست نداری نخون
(:Tarlan banoo:)
اگه کمی محترم باشید خوب میشه
:)
بله موافقم با نظرتون نویسنده یکم عجله ای داستان رو پیش برده
کاربر ۴۶۳۸۴۶۰
کتابی کاملا بچه گانه ارزش یکبار خوندن هم نداره فقط به درد دختر بچه های ۱۳ ۱۴ ساله میخوره
(:Tarlan banoo:)
خب بزرگا چی بخونن وقتی این برای بچه هاست میشه بگین
کاربر ۱۵۰۲۵۴۸
واقعا کلیشه ای و افتضاحه .حیف هزینه ای که کردم .انگار یه نویسنده تینیجر ۱۵ ساله این کتابو نوشته .انگار دوست داده رابطه ارباب برده بودنو.شخصیت زن بشدت اینجا تحقیر شده کرامت انسانی برای زن تعریف نشده .۱۰۰ صفحه از کتاب رو به زور خوندم و گذاشتمش کنار و میخام حذفش کنم.
نگار
خیلی اتفاقات غیر واقعی داره...
پریسا همانی
اگر علاقه شدید به این دارید که هی بخونید بیدار شدم صورتمو شستم لباس بچه رو عوض کردم کتک خوردم خوابیدم پس این کتاب رو بخونید چون خلاصه کل کتاب همینه واقعا متاسفم حتی از نظر نگارش و زبان فارسی هم جملات غلط هستن
zahra n
چرا جلد اول گفته بهارک دختر احمدرضا ست و دیانه برای مراقبت از اون میره ولی جلد دوم گفته که بهارک بچه خودش و هامونه و بچه احمدرضا نیست ؟ من یک رمان با محتوایی تقریبا شبیه این خوندم که اسم های امیرعلی ، امیرحافظ، بهارک ، نوشین ، هانیه ، نیلا ، مرجان شخصیت هاش بودن رمان گلاره دختری که مادرش مرجان از سرلجبازی با پدرش ازدواج میکنه در حالی که پسرعمو خود شاهرخ را دوست داشته بعد باردار میشه و بعد به دنیا آمدن گلاره ولش میکنه و طلاق میگیره و التماس شاهرخ رو میکنه که باهاش ازدواج کنه ، ولی شاهرخ قبول نمیکنه و با دختری به اسم بهار ازدواج میکنه که اسم بچشون بهارک میزارن ولی بعدها شاهرخ زنش بهار رو به دلیل خیانت میکشه و همه از اون به عنوان یک قاتل میترسن. گلاره چند وقت بعد پدرش میمیره و پیش مادربزرگش بزرگ میشه تا وقتی که ۱۷_۱۸ سال داشت پدربزرگ مادریش اجبار میکنه که باید بیای به عمارت ما . اونجا که میره همه تحقیرش می‌کنند و بهش میگن دهاتی نه آرایش بلد بوده و نه لباس پوشیدن شهری و نه خیلی چیزهای دیگه پسری به اسم امیرحافظ که پسرخالش بوده که خیلی مهربون بوده بهش کمک میکنه و گلاره فکر میکنه که از روی عشقه و عاشق اون میشه ... بگذریم ... از اینطرف دختر شاهرخ نیاز به پرستار داره و پدربزرگ گلاره مجبورش میکنه که محرم شاهرخ و پرستار دخترش بشه گلاره خیلی خوشکل بوده. اما بعد ها بعد ازدواج امیرحافظ با نوشین شکست بدی میخوره . امیرعلی هم برادر امیرحافظ بوده ، هانیه دختر دایی گلاره ،و نیلا هم نوه خاله دیگه گلاره بوده . از اونطرف مادر گلاره باز میگرده همه خبر دارند که گلاره دختر مرجان ولی خودش اینو نمیدونه و فقط گلاره رو مثل یک رقیب واسه خودش میدونه که توی خونه شاهرخ است. خلاصه که شباهت خیلی زیادی با داستان دیانه داشت
(:Tarlan banoo:)
از کتاب های رایگان دیانه سرچ کن پیدا میشه
کاربر 4133822
جلد دوم روازکجامیشه تهیه کرد
کاربر 5130443
اسم رمانی که زهرا جان گفت گلاره است
عطیه
واقعا عالی بود وقتی شروع به خوندن کنید دیگر نمیتونید نخونده رهاش کنید... کاش کتاب ها هم رده سنی داشته باشه.
Parniya
سلام اگه یکشو نخونم دوشو نمیفهمم؟
mojde
به نظر من اصلا وقتتون رو تلف نکنید
محمد حسن
نه حتما باید یکشو بخونی
اندیشه
میتونست یه رمان جذاب باشه ولی داستان پردازی واقعا صفر.... کل داستان خلاصه شده تو چند تا جمله: صبح با نور خورشید که تو صورتم میتابید پا شدم.... بهارک رو بغل کردم صبحونه رو آماده کردم.سفره رو جمع کردم. تونیک و شلوارم رو پوشیدم موهامو بالا سرم جمع کردم روسری انداختم رو سرم.شب شد بهارک رو بغل کردم چشام گرم شد نفهمیدم کی خوابم برد.... رفتیم خونه آقاجون گفتن باز این دختر دهاتیه اومد..... بعد مدتها میخواستم یه رمان عاشقانه ایرانی بخونم ولی اونقدر از اول کتاب تا یک سومش که من خوندم تکرار هست که آدم دلش نمیاد ادامه بده حس وقت تلف کنی میده به آدم.
NilGooN
نثر ضعیف،بی محتوا.توهین ب شعور خواننده.حیف وقت بابت خواندن این کتاب
کاربر 4757694
خیلی کتاب بد و ضعیف و کسل کننده ای بود
Estghlaleam
هر کس یه نظری داره اما من این رمان های آبکی رو توصیه نمیکنم چون فقط به ذهنتون آسیب میزنید رمانهایی مثل بر باد رفته و جین اییر رو که ارزش دارند بخونید البته که این رمان هم براش زحمت زیادی کشیده شده ولی خانم نویسنده این که همش انسان رو دربدبختی تصور کرد و نوشت فقط ذهن رو ورزش میده به سمت اینکه بدبختی حقه و ما باید بدبخت نا شاد باشم
کاربر ۵۲۵۶۸۴۴
افتضاح ترین و ضد زن ترین کتابی بود که تا حالا خوندم.واقعا تعجب می‌کنم از اینهمه حماقت یکجا
فا.۴۸
داستانی با موضوعی تکراری و حوادثی مشابه رمانهایی از این دست. میتوانست منطقی باشد اما شخصیت پردازیها ضعیف بود و هیچ یک از شخصیتها رفتاری ثابت و متناسب با نقش خود در داستان نداشتند.
Hoora
مثل من وقت تون رو برای خوندنش تلف نکنید
کاربر ۳۶۵۸۳۰۸
وقت یعنی واقعا داستان عالی بود کسانی که حرف بد میزنن خوب نخوندن
کاربر ۵۶۰۲۲۳۲
خیلی چرت بود خیلیییییییی اه حالم بهم خورد 🤢🤮 نخوانید خیلی بدههههه !!! اما محتوای گیرایی داره که نمیتونی ولش کنی بری کار دیگه انجام بدی ! خیلی بدم اومد اصلا نخونیدش حیف وقتم ، عمرم ، نتم که پای این رمان چرت هدر دادم 🙂💔
gol
شخصیت پردازی بسیار بد، اتفاقهای تخیلی و بی سرو ته ، تغییره اسمها و شغلها و شخصیتها در طول داستان ، کاش هرکسی اسم خودشو نویسنده نگذاره. متاسفم برایه وقت و پولی که برایه این کتاب هدر دادم.
الهام
وقتی داستان شروع میشه،بخاطر فرازو فرودهای زیادش نمیتونین ازش دست بکشین، پر از رمزو رازه، ولی هر رازی که میخاد برملا بشه، نویسنده گند میزنه به نقطه اوجش. پایانشم که فقط از یه ذهن روان پریش برمیاد کاش نویسنده مطلبمو بخونه تا بپرسم. اینهههمه تلخی لازمه؟؟؟ واسه فروش جلد دوم گند زدی تو پایان داستان؟ وارد کردن اینقد تلخی به ذهن خواننده واجبه؟؟؟

حجم

۳۹۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۳۶ صفحه

حجم

۳۹۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۳۶ صفحه

قیمت:
۸۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد