نظرات درباره کتاب آن یکی اینشتین و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب آن یکی اینشتین اثر ماری بندیکت

نظرات کاربران درباره کتاب آن یکی اینشتین

نویسنده:ماری بندیکت
انتشارات:نشر مون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۱ رأی
۴٫۳
(۱۱)
کاربر ۲۴۸۶۲۵۵
فوق العاده بود. به نظر من لازمه همه دخترها، تاکید می کنم همه دخترها! قبل از قرار گرفتن در هر فضای عاطفی و احساسی این کتاب رو بخوانند.
Amirhossein sadegiyeh
این کتاب واقعا عالی هست و بقدری زیبا نوشته شده که انگار درون ذهن شخصیت اصلی داستان سفر میکنی
haniyeh
واقعا با چه منطقی نسخه چاپی رو ۹۵۰۰۰ تومان و نسخه الکترونیک رو ۷۵۰۰۰ تومان قیمت گذاشتید؟ از عمد این قیمت گذاری انجام میشه تا به این نتیجه برسیم که برامون صرف نداره و همون چاپی بخریم؟ یک مقدار اخلاق مدار باشید و به رقبای خودتون در طاقچه و سایر اپلیکیشن‌های کتاب الکترونیک نگاه بکنید. امیدوارم در قیمت گذاری تجدید نظر بکنید. حتی با تخفیف ۵۰ درصد، تازه کتاب شما به قیمت کتابهای سایر ناشران اون هم بدون تخفیف میرسه!
Allabout_shin
به نظرم یکی از جالب ترین کتاب هایی بود که خوندم ، خوندن این کتاب به همه پیشنهاد میشه اما به طور ویژه به همه ی خانوم ها و دختر ها پیشنهاد میکنم این کتاب رو بخونند . این کتاب اول از همه برای اون اسطوره شکنی خوبش مورد توجه ام قرار گرفت و بعد برای دیدی که به من داد برای رابطه ، به نظر من شما وقتی به همچین دختر نابغه ای ، مسیر علمی اش و مسیر عاطفی اش نگاه می‌کنید و باهاش همراه میشید خیلی درس ها میتونید بگیرید ، در مجموع کتابی بود که باهاش مدتی زندگی کردم و دوستش داشتم
موفنری
وااای چقدر حرص خوردم با این کتاب چقدر از سکوت های بیش از اندازه میلوا اذیت شدم و چقدر از انیشتین متنفر شدم حالا نمیدونم دقیقا تا چقدش صحت داره و چقد داستان و رفتار شخصیتا تخیلی و زاده ذهن نویسندس! . . این کتاب و بخونین و درس بگیرین که فداکاریِ بیش از اندازه اصلا چیز خوبی نیست؛ نزارین براتون عادت بشه و چشم باز کنین ببینین هیچی از خودتون باقی نمونده.
دکتر علي رستمي ابيوردي
چرا اصل کتاب از فایل تاقچه ارزانتره
h
فداکاری‌های زنانه و مادرانه همیشه نجات‌بخش نیستند!!! زنان بر خلاف تصور عام، بیش از آنچه که از آن ها دیده و شنیده میشود در تاریخ، مخصوصاً تاریخ علم تاثیرگذار بودند. میلوا (میتزا) ماریچ یکی از همین زنانِ پنهان در زیر سایه‌ی مردان در جهان علم است. زنی که تغییر چندتصمیم در زندگی‌اش میتوانست او را یا به بزرگترین فیزیکدان و ریاضی دان تاریخ تبدیل کند، یا به بهترین مادر. و او خواه یا ناخواه دومین گزینه را انتخاب کرد.

حجم

۲۸۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

حجم

۲۸۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
۳۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد