نظرات درباره کتاب بابا رجب و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب بابا رجب اثر نسرین رجب‌پور

نظرات کاربران درباره کتاب بابا رجب

۴٫۸
(۳۸)
fatemeh_z_gh09
الان که دارم اینو می نویسم شب عاشوراست ، و من این کتاب رو دو روز پیش شروع کردم... خیلی قوی بود .. کاملا تونست منو جذب کنه و کشش داشته باشه( اکثر زندگی نامه ها به جز تعداد معدودی اینجوری نیستن( مثلا به جز این کتاب برای من کتابهای دا و من زنده ام همچین نقشی داشتن)) واقعا ممنونم از نویسنده ش . امیدوارم رهبر عزیز بر این کتاب هم تقریظ بنویسند❤️ خیلی دردم اومد از حرفهای مردم ! خیلی ! اونقدری که اکثر جاها پا به پای همسر شهید گریه کردم! امیدوارم خدا صبر و شکیبایی زینیبی به خانواده های این بزرگواران عنایت کند🖤✨
کاربر 35965
مگه آدم میشه انقدر فداکار.... کتابش حرف نداشت:) ولی کاش یه خورده خلاصه تر بود😁
عباس
یا وجیها عندالله...اشفعی لنا عندالله... کتاب را اتفاقی پیدا کردم و آخر شبی شروع کردم و تا پاسی از شب نتوانستم زمین بگذارم...سلام بر این شهید بزرگوار و بر همسر فداکار و فرزندان عزیزش...امیدوارم که خدا به ایشون و خانواده محترمشون اجر کثیر بده و این شهید عزیز را برای ما دعاگو قرار بده و ایشون با صورت نورانی در رکاب حضرت بقیه الله، حاضر باشند.
دانش
عالی بود
Sadat Moosavi
این کتاب بسیار زیباست چه تبلیغات خوبی هم براش شده بود حیف که این کتاب ها زیاد در دسترس نیستن
سیدعلی فرمانده ام
من توفیق داشتم که سر مزار این شهید عزیز برم ، زیرزمین صحن جمهوری💔 تقریبا دیوار پشتی شهیدان منا از جمله شهید حسنی کارگر
sami
داستان زندگی سراسر ایثار دو عاشق واقعی. فوق العاده تاثیرگذار بود. واقعا باورش برام سخت بود که ما مردم چقدر نمک به زخم این عزیزان ریخته ایم ! جای تعجب هست که رهبری بر این سرگذشت تقریظ نفرموده اند.
sami
واقعا متاسفم 😔
مانا
هنوزم زبان مردم دراز است برای خانواده شهدا و ایثارگران☹️ چه سوختن هایی بیرونی و چه سوختن هایی روحی از حرف مردم خانواده ها را آزار می دهد
کاربر ۲۶۹۰۷۷۵
با اینکه عاشق کتاب های شهدا و این سبکام اما حس بدی ازین کتاب گرفتم. بنظرم تو اون شرایط سخت بچه بدنیا اوردن ظلمه. اول اینکه ناراحتی اعصاب داشتن همیشه دعوا داشتن‌ دوم شرایط مالی سخت سوم شرایط زندگی درجامعه سخت..

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد