نظرات درباره کتاب زنی پشت پنجره و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب زنی پشت پنجره اثر ای.جی فین

نظرات کاربران درباره کتاب زنی پشت پنجره

نویسنده:ای.جی فین
امتیاز:
۴.۳از ۱۸ رأی
۴٫۳
(۱۸)
soroosh7561
شاید در صفحات اول کتاب، رمان کمی خسته کننده و کسالت آور به نظر برسد ولی با ادامه مطالعه با راوی داستان و سبک زندگی او خو گرفته و پا به پای زندگی اش زندگی می کنید. سبک نوشتار داستان طوری است که تمام احساسات و عواطف شخصیت اصلی داستان را درک کرده و با او احساس همزادپنداری پیدا می کنید. و پایان داستان که شاه بیت اصلی رمان است به شدت شما را شگفت زده و متعجب میکند. چون اصلا نمی توانید تا صفحات پایانی کلید حل داستان رو پیدا کنید و حدس بزنید. ترجمه کتاب خوب و تقریبا روان است ولی به خاطر محدودیت ها مترجم مجبور شده بخش هایی از داستان را سانسور کند که همین موضوع تا حدی به فهم ماجرا توسط خواننده لطمه وارد میکند که البته این مسئله قابل اغماض می باشد. در مجموع داستان و کتاب خوبیه و اون رو به دوستان کتابخوان و کتاب دوست خودم توصیه میکنم.
نگار
صادقانه میتوانم بگم که این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی بود که خوانده ام ، قبل از این‌کتاب ، کتاب سنگ کاغذ قیچی بسیار مرا شوکه کرده بود ، ولی ۳۰۰ صفحه اخر این کتاب سراسر غافل گیری بود و به شدت پیشنهاد میشود .
لیلا
کمی طولانی بود ولی غافلگیری های مناسبی داشت
کاربر ۳۵۱۰۹۴۵
کتاب در مورد زنی تنها و احتمالا افسرده و که دوران نقاهت رو در منزل سپری میکنه. کم و بیش از اواسط کتاب میشد روند داستان رو پیدا کرد.اما کش و قوس خوبی داشت.شاید بعضی جاها زیادی کشدار میشد ولی هیجانش مناسب بود و انتهاش یه جورایی غافل کننده.به نظر کتاب خوبیه و آگاهی بخش هست در مورد افسردگی روابط و شخصیت شناسی آدمها و اون حس همدلی
مسعود
حتما بخونید
کاربر ۳۵۶۶۰۹۳
داستان طولانی بود ولی کشش خوبی داشت
کاربر ۱۷۹۹۲۰۲
واقعااااا جذاب و مهیج و ترجمه عالی
کاربر ۱۱۵۸۰۱۳
من ۱۵ صفحه خوندم جذبم نکرد

حجم

۳۸۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۲۷ صفحه

حجم

۳۸۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۲۷ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد