نظرات درباره کتاب از انجمن حجتیه تا سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب از انجمن حجتیه تا سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی اثر حسین میرزایی

نظرات کاربران درباره کتاب از انجمن حجتیه تا سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی

انتشارات:انتشارات کویر
امتیاز:
۳.۸از ۴ رأی
۳٫۸
(۴)
سیّد جواد
کتاب ۴۲۷ از کتابخانه همگانی ، خاطرات دکتر سید هاشم آقاجری در قالب مصاحبه ، از تولد تا پیروزی انقلاب. کتاب تصویر خوبی از شهر آبادانِ قبل از انقلاب و حال و هوای مردم آن ، به خواننده ارائه میکند. کتاب کم‌ حجم است و برخلاف اکثر کتب خاطرات، خواننده از مطالعه آن خسته نمی شود. مصاحبه گر هم سعی نموده از مطالب مهم سوال نماید و بحث منحرف نگردد و به حاشیه نرود.
سیّد جواد
همگانی اسم اولیه بینهایت است برای خودم شماره میزنم همانطور که دوست خوبمون فرمودند یه نظمی میده دیگران هم تشویق میشن به مطالعه و کتابخوانی
احسان
شماره کتابها چیست؟ شماره ای من ندیدم از کتابها
توضا
بخشی از تاریخ مربوط به اواخر دوره پهلوی و سال‌های نخست بعد از انقلاب از نگاه یک کنشگر سیاسی.
yazdaan
سیدهاشم آقاجری که در نوجوانی عضو انجمن حجتیه(گروهی که موافق ظهور امام زمان هستند و معتقدند شرایط بایستی آنقدر وخیم شود تا امام زمان ظهور کند و همچنین مخالف بهائیت هستند) و در جوانی از مبارزین معتقد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی(چپ اسلامی) بود و برای گسترش اندیشه انقلابی ،اسلامی،و برپایی نظام جمهوری اسلامی تلاش بسیاری کرده بود پس از شکل گیری نظام به جرم توهین به مراجع تقلید و اینکه گفته بود :چرا ما باید تقلید بکنیم مگر ما میمون هستیم ؟به زندان افتاد و مطرود شد. امروز دیگر نه تنها از خود او بلکه اندیشه انقلابی که نشات گرفته از شریعتی،مطهری،طالقانی و "اسلام رادیکال " بود خبری نیست.

حجم

۴۲۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۴۲۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد