نظرات کتاب از انجمن حجتیه تا سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی
کتاب از انجمن حجتیه تا سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی اثر حسین میرزایی

کتاب از انجمن حجتیه تا سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی

انتشارات:انتشارات کویر
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأی
۴٫۰
(۳)

نظرات کاربران

سیّد جواد
کتاب ۴۲۷ از کتابخانه همگانی ، خاطرات دکتر سید هاشم آقاجری در قالب مصاحبه ، از تولد تا پیروزی انقلاب. کتاب تصویر خوبی از شهر آبادانِ قبل از انقلاب و حال و هوای مردم آن ، به خواننده ارائه میکند. کتاب کم‌ حجم است و برخلاف اکثر کتب خاطرات، خواننده از مطالعه آن خسته نمی شود. مصاحبه گر هم سعی نموده از مطالب مهم سوال نماید و بحث منحرف نگردد و به حاشیه نرود.
سیّد جواد
همگانی اسم اولیه بینهایت است برای خودم شماره میزنم همانطور که دوست خوبمون فرمودند یه نظمی میده دیگران هم تشویق میشن به مطالعه و کتابخوانی
احسان
شماره کتابها چیست؟ شماره ای من ندیدم از کتابها
توضا
بخشی از تاریخ مربوط به اواخر دوره پهلوی و سال‌های نخست بعد از انقلاب از نگاه یک کنشگر سیاسی.
yazdaan
سیدهاشم آقاجری که در نوجوانی عضو انجمن حجتیه(گروهی که موافق ظهور امام زمان هستند و معتقدند شرایط بایستی آنقدر وخیم شود تا امام زمان ظهور کند و همچنین مخالف بهائیت هستند) و در جوانی از مبارزین معتقد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی(چپ اسلامی) بود و برای گسترش اندیشه انقلابی ،اسلامی،و برپایی نظام جمهوری اسلامی تلاش بسیاری کرده بود پس از شکل گیری نظام به جرم توهین به مراجع تقلید و اینکه گفته بود :چرا ما باید تقلید بکنیم مگر ما میمون هستیم ؟به زندان افتاد و مطرود شد. امروز دیگر نه تنها از خود او بلکه اندیشه انقلابی که نشات گرفته از شریعتی،مطهری،طالقانی و "اسلام رادیکال " بود خبری نیست.

حجم

۴۲۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۴۲۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد