نظرات درباره کتاب فصلنامه ادبی سان - شماره ۸ - بهار ۱۴۰۰ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
 فصلنامه ادبی سان - شماره ۸ - بهار ۱۴۰۰

نظرات کاربران درباره کتاب فصلنامه ادبی سان - شماره ۸ - بهار ۱۴۰۰

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۳۲ رأی
۴٫۲
(۳۲)
کاربر ۳۲۲۹۷۶۵ nazyabi
برای منی که خوصله کتاب خواندن ندارم این فصلنامه و داستانهای کوتاهش عالیه
Narges
واقعا این شماره‌ی سان یکی از بهترین‌هاست.داستان‌ها انقدر جذاب، قابل لمس و روان هستند که تورو به شدت باخودشون همراه می‌کنند. اصلا انقدر همه‌ی قصه‌ها خوب بودن و انقدر آدم رو غرق می‌کردند که نمیدونم کدوم رو بیشتر دوست داشتم! راستش شاید اگه خودم یه همچین نظری رو بخونم یکم حس کنم که اغراق هم قاطیشه، اما واقعا خودمم قبل از خوندن این شماره‌ی سان نظر یلدا و ویدیوی یوتوب حدیث رو که دیدم همین حس رو داشتم که مگه چقدر خوبه این نسخه؟! الآن میگم که واقعا خوبه. بخونید و لذت ببرید. من خودم هنوز نیمه‌ی مجله هستم و خوشحالم کلی داستان دیگه دارم که بخونم!
Narges
😍❤ سلام حدیث. منم خوشحالم که جواب کامنت منو دادی. واقعا موافقم این شماره بهترین شماره‌ی سان و عالی بود. من همین الآن تمومش کردم! داستان آخرشم خیلی خوب بود!
hathis1
عِههه سلام نرگس😍 خیلی ذوق کردم که ویدیوی یوتیوبم رو دیدی😍 و خوشحالم که اینقدر این شماره رو دوست داشتی💙 واقعا قوی‌ترین شماره‌ی سان بود💙🍃
کاربر ۱۸۸۶۶۶۱
داستانای کوتاه خیلی جذابی داره. برای خودم خیلی قابل لمس بود، همزاد پنداری میکردم با داستان هاش... با این مجله از طریق #با_یلدا_کتاب_بخونیم آشنا شدم و واقعا از این بابت خوشحالم :) حمایت کنیم از مجله ها♥️
حَـــدےثـــــِـ
به شدت داستان های عمیق و قابل لمسی داشت کاملا تو دنیای داستان ها گم میشدی فوق العاده بود 💫🍃
این کتابو در بی‌نهایت قرار بدین
این شماره به شدت جذابه
*𝐻𝑒𝒾𝓇𝒶𝓃
🌵_تو چنین خوب چرایی...! . . . . از اون مجله ها که دلت می خواد وقتی خریدی شون در آغوش بگیری و کل مسیر سر مست باشی که بعد از سالی به دوازده ماه کسل بودن، بالاخره یه چیزی پیدا کردی که دلت بخواد با جون و دل بخونی !
Zahra Zare
اولین شماره از این مجله بود که خوندم واقعا لذت بردم داستان‌ها خیلی ملموس و واقعی با آدم‌های واقعی. حتما تمام شماره ها رو میخونم .
کاربر 7706859
فصلنامه ای مشابه همشهری داستان .خواندش را توصیه می کنم
mojtaba.bp
یکی از بهترین شماره های سان. همه‌ی داستان پس زمینه‌ی شهری تهران و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را دارند. من از خواندن اکثر داستان های این مجموعه لذت بردم.
سعید
به به نقاشی طاهرپورحیدری روی جلد چشم نوازش کرده.
mina
داستان دست های سفید با لکه های قهوه ای از خانم سالومه طهرانی از بهترین های این فصلنامه است به نظرم و قلبم هنوز با خوندنش تند تر می‌تپه 🥺🧡 ...
Sarv Sarvi
داستان هایی پر از درد و تلخی و افسردگی هر چند به قلم افراد ماهری نوشته شده

حجم

۱۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۱۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد