نظرات درباره کتاب جاده و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب جاده اثر کورمک مک‌کارتی

نظرات کاربران درباره کتاب جاده

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۷۱ رأی
۳٫۹
(۷۱)
Baran Hhh
من فیلمشو دیدم که خیلی قشنگ بود 😍😍
وحید
یعنی چقدر بگم که خوب‌ه.. همه چی‌ش، سیر داستان، پایان‌بندی، دیالوگ‌ها، فلسفه پشت‌ش ... البته که حجم جنایت انسان‌ها به نظرم حتی در چنین دنیایی هم انقدر نخواهد بود و درصد آدم‌خوب‌ها بیشتر است، اما خب انگار ک این‌ها بودند تا پایان باشکوه‌تر باشد.. یه نکته دیگه تو معرفی کتاب نوشته بعد از انفجار اتمی، اما اثری از تابش رادیواکتیو در کتاب نیست، جایی خوندم که این فضا شبیه برخورد سیارک‌ها با زمین‌‌ه. نظیر اونچه که در پایان عصر دایناسورها اتفاق افتاد و اون‌ها رو منقرض کرد.
کاربر ۳۲۲۳۷۳۸
در واقع خیلی امید بهت میده . همش منتظر یه معجزه ای اما اصلا اینطور نیست و میخونی میخونی تا برسی بهش اما تهش اونقد جالب نیس
وحید
من تقریبا صد صفحه از کتاب رو خوندم... اولش جالبه، ولی ریتم بسیار کند و یکنواختی داره و داستانش سیر و تحول خاصی نداره... انگار سوار یک ماشین شده‌اید و یک مسیر یکنواخت رو طی می‌کنید. حوصله‌ی ادامه‌ی کتاب رو نداشتم.
mahdishaker
داستان جذاب و جالبی داشت. اما متن (یا ترجمه) روان نبود متاسفانه.
soroosh7561
این کتاب نشون میده که اکثریت انسان ها از هر دین و آئین به قیامت و آخرالزمان اعتقاد و ایمان دارند و نویسندگان داستان های این چنینی به نحوی سعی دارند تصویری از دوره آخرالزمان از دریچه دید خودشون در قالب داستان به خوانندگانشون ارائه بدن.
وحید
چه ربطی به قیامت داشت؟ 😁
مهدی ابراهیمی
سلام و درود و احترام داستانی جذاب و خواندنی.. اما متأسفانه، در مواردی نادر، خروج از مسیر ادب و نزاکت قابل مشاهده می باشد. و با توجه به آموزه‌های اسلامی.. این موارد(هرچند کوچک و نادر)، متضمن مفسده و ولنگاری خواهند بود. با اهدای ثنا..
مهدی ابراهیمی
سلام و درود و احترام، امیدوارم که سالم و تندرست و سرحال باشید.. لطفاً بنده ی حقیر را در این زمینه راهنمایی بفرمایید.. با اهدای سپاس و ثنا..
کاربر ۳۳۹۴۸۱۰
طاقچه جایی برای نظرات غیرمنطقی و بیهوده ندارد

حجم

۱۹۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۷۳ صفحه

حجم

۱۹۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۷۳ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد