نظرات درباره کتاب به وقت مرگ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب به وقت مرگ اثر علی قاسمیان‌نژاد

نظرات کاربران درباره کتاب به وقت مرگ

انتشارات:نشر آن‌سو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۶از ۱۰ رأی
۲٫۶
(۱۰)
مجید فخیمی هریس
چاپیش چنده مگه؟
MOHAMMAD MAHDI
قشنگ بود.
جبارپور
مطالعه تجربیات نزدیک مرگ، همیشه مفید و جذاب هستند. گزارش هایی که ترس از مرگ را از بین میبرند و تشویق مان می کنند در ادامه زندگی، تلاش کنیم مسئولیت اصلی خود جدی تر بیاندیشیم، همنوعان خود را بیشتر دوست داشته باشیم و بدانیم بهترین کار در زندگی تجربه عشق بدون شرط و توقع هست. افرادی که در زمان مرگ و در دنیایی دیگر مرور زندگی خود را می بینند و متوجه میشوند چقدر از زمان خود را هدر داده اند، در زمان بازگشت به زندگی، بدون استثناء همگی آنها انسانهایی مهرورز، نیکوکار و مثبت میشوند و توصیه اصلی آنها کمک به دیگران و عشق است.
amin
چرا اینقدر گرون؟نسخه چاپی رو من خریدم 68 تومن
دیانا
اگر زیاد درمورد تجارب نزدیک به مرگ یا تجاربی که با هیپنوتیزم به دست اومده مطالعه داشته باشید به سادگی متوجه خواهید شد که برخی از تجارب این کتاب واقعی نیستند نمیگم نویسنده میخواسته ذهن مارو به بازی بگیره نه به هیچ عنوان نویسنده محققی بوده که با کسانی که ادعا میکردن تجربه نزدیک به مرگ داشتن مصاحبه کرده ولی ایرادی که به ایشون و همکارانشون وارده اینه که این تجارب از هیچ فیلتری عبور نکردن و تجربه های غیر معقولی که هیچ شباهتی به یک تجربه واقعی ندارن و حتی یک غیر متخصص میتونه متوجه غیر واقعی بودنش بشه دو کنار سایر تجارب گذاشتن و هیچ وقتی روی مطالعه تک تک این تجارب و طبقه بندی اونها نکرده در صورتی که به عنوان یک محقق می بایست این تجارب صحت سنجی بشن چطوری ؟ با مقایسه اونها با سایر تجارب من کتاب رو کامل نخوندم چون احساس کردم ممکنه من رو به اشتباه بندازه نویسنده باید متوجه باشه با آوردن اسم چندتا محقق سرشناس در مقدمه نمیتونه اثر خودش رو هم سطح آثار اونا بکنه به هرحال چشم بسته چیزی رو قبول نکنید و اکر این کتاب جزو اولین کتاب‌هایی هستش که میخواید در این مورد بخونید پیشنهاد میکنم اول کتاب های دیکه ای مثل در آغوش نور یا درس هایی از نور یا کتاب های خانم کنن رو مطالعه کنید و بعد به سراغ این کتاب بیاید تا بتونید تجارب غیرعادی این کتاب رو از بقیه تشخیص بدید و به اشتباه نیفتید
#*
کتاب ۳ دقیقه در قیامت و کتاب شنود هم در همین زمینه هستند اما خیلی ارزان تر.
کاربر 7630060
کتاب سه دقیقه در قیامت هیچ مبنای علمی و تحقیقی نداره اما با بودجه دولتی منتشر شده. منتهی این کتاب هم قیمت نسخه الکترونیکش خیلی بالا است.

حجم

۲۵۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۵۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۱۷۹,۲۰۰
۸۹,۶۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد