نظرات درباره کتاب مسافرخانه شکسپیر و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مسافرخانه شکسپیر اثر هومن زندی‌زاده

نظرات کاربران درباره کتاب مسافرخانه شکسپیر

انتشارات:نشر ثالث
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۸ رأی
۳٫۴
(۱۸)
Naghmeh
کتابی است مشتمل بر چند داستان کوتاه که در ادامه یکدیگراند. فضا رئال و‌سورئال است که در هم می آمیزند. ‌ علیرغم این که شاید هیچ نویسنده ای قصد آن را نداشته باشد که خواننده در مسند قضاوت بنشیند شما از صفحه اول تا آخر کتاب قضاوت خواهید کرد که البته اصلا بد هم نیست. و در آخر شما هم از خود خواهید پرسید که آیا میشود که ماه را در آغوش گرفت و یا سوار بر ستاره ای شد و از دیاری به دیار دیگر شتافت؟ که اینگونه زندگی کردن مختصات خاص خودش را دارد....
v
چه زیبا نوشتید متشکرم
آیه
کتاب درباره یک جوان مهاجر ایرانی در استرالیاست که علاوه بر تحصیل در یک مسافرخانه یا متل هم مشغول به کار است چالشهای پیش روی فردی مهاجر، غریبه با کشور مقصد، تنوع افراد با فرهنگها و ملیتهای مختلف در برخورد با شخصیت مهاجر کتاب و .... همه از این کتاب یک داستان پر کشش و اثرگذار ساخته‌اند نیمه ابتدای کتاب در واقعیت است و کم‌کم با شروع نمیمه دوم گویی به خوابهای شخصیت اصلی وارد میشویم و مرز خیال و واقعیت در هم تنیده میشود بیشتر از هرکسی این کتاب را به افراد طالب مهاجرت پیشنهاد میکنم تا با تصور واضح‌تری از زندگی و کار در جامعه مهاجرپذیر آشنا شوند خوشال‌ار میشدم اگر نویسنده مجموعه روایتهای شخصی خود از استرالیا را منتشر کند.
venus
کتاب درباره ی یه دانشجوی ایرانی(خود نویسنده) که در استرالیا زندگی میکند و بعد از تلاش های فراوان برای بدست اوردن شغل، مشغول به کار در یک مسافرخانه می شود. خود نویسنده در ابتدا میگه که قرار نیست داستان ،مخاطب را از نقطه الف به نقطه ب برسونه، بلکه بیشتر شرح حال خودش و مشکلات و فشارهایی ست که باعث می شد گاهی مرز خواب و واقعیت رو گم کنه. کتاب خیلی روان پیش میره و مخاطب رو با خودش همراه میکنه، همراه درد و غم ها و غربت شخصیت اصلی داستان.
Amirhossiend
نویسنده ایی که تکلیفش با خودش مشخص نیست بالاخره می خواهی واقعیت هایی را که برایت اتفاق افتاده بیان کنی یا میان کابوس هایت دست و پا بزنی و خواننده را هم گیج کنی! قلم دست گرفتن و نویسنده شدن هم شده مثل خواننده شدن هر کی از ... قهر می کنه جدیدا میاد نویسنده میشه
جواد
خودم را جای شخصیت اصلی داستان گذاشتم و با حجمی از فشار کاری روبه رو شدم در یک جامعه با فرهنگ های مختلف و آنگاه که تکه های نژاد پرستی را برای تحقیر می گفتن باید در کنار آن فشار کاری تحمل میکردم ..
علیرضا
متحیرم که چنین مهاجرتی با ابن همه خفت و زجر چه فایده‌ای دارد؟!
bud
ما بین واقعیت و خیال
Mary gholami
بد نبود

حجم

۹۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

حجم

۹۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۵ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد