نظرات درباره کتاب قرآن کریم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب قرآن کریم اثر ابوالفضل رشیدالدین میبدی

نظرات کاربران درباره کتاب قرآن کریم

۲٫۶
(۱۰)
میلاد
این چه قیمتیه😐😐😐😐
دیوانه کتاب
قرآن رو آوردید پولی میفروشین مگه خدا نگفته بود وای به حال کسانی که قرآن را با قیمت ناچیز میفروشند قرآن قیمت نداره رایگانش کنید هرکس نیاد نظر منفی بده
daanow
آقا این قرآنو ارزون کنید چه وضع قیمته
Saeed Mardany
به جهت بالا بودن قیمتش، نمونه را دانلود کردم و نگاه بررسی ام را خدمتتون می نویسم. 🙏 ۱- صفحه آرایی به هیچ وجه خوب نیست و هیچ جذابیتی نداره. ۲- پشت زمینه نوشته ها خیلی ضایع بود و اصلا مطلوب نیست برا خواندن. ۳- ترجمه آیات سوره بقره را ملاحظه کردم و از ضعیف بودن ترجمه و روان نبودن برای خوندنش خسته شدم. ۴- نکته مهمی که این کتاب رعایت نکرده اینه که، لااقل بعنوان تبرک و آدرس دهی درست، صفحهٔ مربوطهٔ قرآن رو در هر صفحه بصورت کوچیک (در کنار ترجمه اون) قرار نداده و این ضعف بزرگی محسوب میشه.
سید محمود
قرآن رو چرا پولی کردید؟ این چه وضعیه؟
amirpezhman habibian امیرپژمان حبیبیان
این نسخه از ترجمه‌ی قرآن کریم، بر اساس ترجمه‌ی میبدی در کشف‌الاسرار است. به این شکل که ترجمه‌ی آیه را از تفسیر جدا کرده و ترجمه‌ای مستقل شکل داده است. کار با ارزشی است و با توجه به تفسیر کشف‌الاسرار که رویکرد عرفانی دارد، لاجرم ترجمه هم با این نگاه است.
Hadi Nedaei
مطالعه قرآن به زبانی غیر از عربی مانع از درک کامل مفاهیم اصلی میشود.دربسیاری از آیات مفهوم اصلی فقط در زبان عربی قابل درک است.
کاربر 35989
من فقط نمونه رو مطالعه کردم. ظاهرا فقط ترجمه هست و خود قران نیست. صفحه ارایی هم جالب نبود

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۶۵۵ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۶۵۵ صفحه

قیمت:
۸۰,۵۰۰
۴۰,۲۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد