نظرات درباره کتاب شام ملیتا و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب شام ملیتا اثر محمدرضا وحیدزاده

نظرات کاربران درباره کتاب شام ملیتا

انتشارات:نشر معارف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۱ رأی
۳٫۴
(۱۱)
jahadi
نکات جالب کم داشته
معلم املاء
کتاب روان و جذابی است برای آشنایی کلی با لبنان و شهدای مقاومت
آیه
کتاب از نظر ادبی در سطح معمولی هستش و از نظر اطلاعاتی که باید یه سفرنامه به خواننده بده از معمولی هم پایین تره، مثلا جایی که به دیدن قلعه باستانی رفتند آدم منتظره یه توصیفی از اتاق ها بده که بتونه اون جا رو تصور کنه اما اصلا خبری نیست... جمع بندی افعال هم عادت نویسنده اس که خیلی توی ذوق میزنه، اینطور گفتیم، خوشحال شدیم، شرمسار شدیم... در حالی که اگر با دقت و حوصله بیشتری تعریف می کرد و هر چیزی رو جداگانه و فرد به فرد گزارش می داد جذاب تر می شد، البته اواخر کتاب تقریبا دیگه جمع نمی بنده و بهتر میشه اوضاع... در کل این کتاب رو فقط به دوست داران و طرفداران لبنان و حزب الله، میثم مطیعی ، محمد مهدی سیار، میلاد عرفان پور و بقیه گروه شون توصیه میکنم.. چون به نظرم فقط از این نظر که افرادی رو که معروفن و شاید پیش ما هم محبوبیت و وجهه ای داشته باشند، بیشتر بشناسیم ، مفیده.... اما از تلاش و زحمت خود نویسنده برای نوشتن این یادداشت های صمیمی سفرنامه طور، تشکر میکنم...
صدف
برای آشنایی اولیه با لبنان و مردمانش بد نبود، گرچه داستان گسست زیاد داشت که خود نویسنده هم اذعان کرده. اما نکته شیرینش شیعیان لبنان بودند که کالای ایرانی میخرن و به موسیقی غنادار معروفترین خواننده شون گوش نمیدهند...جای بسی تامل برای ما پر مدعاها داره.
سدرة المنتهــٰی
من نسخه چاپی رو خریدم . به نظرم کتاب خیلی خوبی بود . ترکیبی از رمان طنز و سفرنامه ! من توصیه می کنم اگر به این موضوعات علاقه مند هستید ، مطالعه اش کنید .
سپیده دم اندیشه
عالی ✅ آکنده از طنز شیرین حیف که کوتاه بود جلد هم که عالی بود ظرف بالایی پرچم ایران هست با خیار و گوجه و پنیر ظریف پایین پرچم لبنان با گوجه و پنیر و سبزی 😂😂💔 این روزا اونقدر سفرنامه لبنان می خونم دیگه نمی تونم بمونم دلم واسه کشور هزار مذهبِ زیتون و مدیترانه پر پر می زنه❤ فقط دو چیزی ازارم میده که تو اکثر کتاب های طاقچه هست، یک شماره گذاری اشتباه صفحات و دو اشتباه چاپی
سپیده دم اندیشه
🌻
tata.b
شماره گذاری صفحات برای کتاب چاپیِ صفحات نسخه الکترونیک نسبت به بزرگی و کوچکی فونت و صفحه قابل تغیره
"مُسٰافِرِمٰاھ؛
خوب بود..
فرامرز
خدا رو شکر، بجز فقر، فلاکت، فساد، مهاجرت، رکود، تورم، سوانح مختلف، بحران اسرائیل، قاچاق گسترده مواد، کمبود سوخت، قطعی برق، سقوط ارزش پول ملی، کسری بودجه، تحریمهای خارجی و فرسودگی زیرساختهای داخلی، با جنبه‌های دیگری از کشور لبنان هم آشنا شدیم. واقعا متعجبم! واقعیت محض همین کتاب هست، این رسانه‌های غربی هم همش داشتن سیاهنمایی میکردن و از کاه کوه میساختن، بقول یه عزیزی؛ تا خون مردم تو شیشست، تو نونتو مربایی کن.
شيـوا راشدی
افتضاح

حجم

۵۸۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۵۸۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد