نظرات درباره کتاب مراقبه تزکیه نفس و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مراقبه تزکیه نفس اثر احمد علامه فلسفی

نظرات کاربران درباره کتاب مراقبه تزکیه نفس

امتیاز:
۳.۲از ۱۱ رأی
۳٫۲
(۱۱)
بانوی نقّاش
کتاب های بهتری در این زمینه پیدا میشن (اگه در این زمینه هیچ اطلاعاتی ندارین، برای شروع بد نیست) من با این کتاب اتفاقی برخورد کردم و به امید خوندن راه حل های عملی و استفاده از تجارب شون شروع به خوندن کردم‌‌‌‌‌‌‌. مطالب و نکات خوبی داره اما کتاب سیر و نقشه ی مشخصی برای گفتن مطالب نداشت(این رو از فهرست هم می شد فهمید) و همین جوری فقط تا 110 عدد گذاری کرده بود و پیش می رفت و بعضی مطالب بار ها تکرار میشدن. دوم اینکه خیلی از شعر و حدیث و سخن بزرگان استفاده شده بود که بنظرم استفاده از این موارد هم حد خاص خودش رو داره نکته ی آخر،نحوه ی ارجاع به منبع اصلا جالب نبود(منابع همون وسط متن پیاده شده بود، نه مثل بقیه ی کتاب های طاقچه)
hadimousavi
کتاب‌های سه گانه، مبانی نظری تزکیه، طریق عملی تزکیه ۱ و طریق عملی تزکیه ۲، تالیف استاد محمد شجاعی، انتشارات سروش را پیشنهاد می‌کنم. در کتاب اول به سوال چرا به تزکیه نفس نیاز داریم پاسخ می‌دهند. و در کتاب‌های دوم و سوم روش‌های عملی را برای تزکیه ارائه می‌کنند.
کاربر ۳۰۲۲۱۲۳
سلام کتاب مقالات استادمحمدشجاعی(طریق عملی تزکیه) بسیارعالی هست. باعث افزایش انگیزه انسان وشوق اوبه سوی تزکیه نفس می شود. برنامه ریزی وتوصیه های کاربردی کامل وجامعی دراین موضوع می کند. التماس دعا
ali
بهترین کتابی که من خودم واقعا ازش نتیجه بردم، کتاب ( المراقبات )است. این کتاب هم از نظر علمی و هم از نظر عرفانی به مراقبه و روش های آن می پردازد. نویسنده این کتاب هم یک عارف به تمام معنا بوده(جواد آقای ملکی تبریزی ) این کتاب خیلی هم روان و شیوا نوشته شده و برای هر کسی می تونه خوب باشه. اگه این کتاب به دردتون خورد حتما برای من هم دعا کنید.
ali
بهترین کتابی که من خودم واقعا ازش نتیجه بردم، کتاب(المراقبات)است. ای کتاب هم از نظر علمی و هم از نظر عرفانی به مراقبه و روش های آن می پردازد. نویسنده این کتاب هم یک عارف به تمام معنا بوده(جواد آقای ملکی تبریزی ) این کتاب خیلی هم روان و شیوا نوشته شده و برای هر کسی می تونه خوب باشه . اگه این کتاب به دردتون خورد حتما برای من هم دعا کنید.

حجم

۹۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۹۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۶,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد