نظرات درباره کتاب لذت طراحی نشانه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب لذت طراحی نشانه اثر دیوید ایری

نظرات کاربران درباره کتاب لذت طراحی نشانه

نویسنده:دیوید ایری
امتیاز:
۳.۸از ۲۳ رأی
۳٫۸
(۲۳)
Arash4
خیلی عالیه
Rez
محتوای کتاب جذاب و جامع بود، نویسنده از تجربیات شخصی میگه تو این کتاب که می‌تونه خیلی کمک‌کننده باشه و نکته‌ی مهم اینه که از اطلاعات کتاب میشه استفاده کرد و ربطی به فرهنگ یا جغرافیایی خاص برای دیزاین وجود نداره، اما نکات خیلی خیلی بد این کتاب ترجمه‌ی بد و لی اوت هست، ترجمه در بسیاری از جاها اشتباه و تخصصی نیست و یک سری‌جاها جمله‌ها کاملا بی‌ربط میشن و شما باید دوباره جمله رو بخونی تا متوجه بشی، لی اوت هم خیلی ضعیفه، پاراگراف‌ها در صفحات قطع میشه، عکس مربوط به توضیحات نویسنده چندصفحه بعد ظاهر میشه و ... درکل کتاب ارزشمندیه پیشنهاد میکنم
کاربر ۵۳۲۴۲۷۰
عالی
رهام معتمدی
محتوای کتاب برای یک طراح گرافیک جالب میتونه باشه ولی ترجمه به شکلیه که باعث شگفتی میشه. خصوصا زمانی که به کلمات تخصصی در متن میرسیم و یا بین جملات به اسامی انگلیسی اشخاص و شرکت ها بر میخوریم. برای من این شبهه ایجاد شد که مابقی کلمات و جملات ترجمه شده تا چه حد معتبر و همسو با متن اصلی کتاب هست.
RezaoOo
بی شک این کتاب یکی از بهترین کتاب‌ها در حوضه طراحی هویت است تنها نقدی که به کتاب وارد است مربوط به مترجم/مترجمان کتاب است؛ کلماتی که از انگلیسی به فارسی ترجمه شده‌اند کاملا نامربوط و گمراه کننده‌اند، جمله بندی فاجعه: به طوری که خیلی از جمله های کتاب را باید چندین بار خواند تا معنا را فهمید، بسیاری از جملاتی را که می‌خوانم به راحتی در ذهن می‌توانم تصور کنم که با این جمله بندی جمله رساتر و خواناتر میشد. بعضی مواقع شک کردم که مترجم از گوگل ترنسلیت استفاده کرده است.

حجم

۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد