نظرات کتاب نئولیبرالیسم
۳٫۷
(۷)

نظرات کاربران

Ehsan Saghafi
به نظرم کتاب برای کسی که درگیر مسائل توسعه و اقتصادی است حتما خواندنی است. سیر منظم تاریخی مطالب که با ایجاز همراه شده، باعث میشود مطالب کتاب کاملا در ذهن بماند. البته من صرفا علاقه مند هستم و نظرم تخصصی نیست.
آرین
بنظر کتاب ایدئولوژیک و غیرحقیقی‌ای می‌آید که سعی در دفاع و حمایت از نئولیبرالیسم و توسعه فقر دارد. این‌جور کتاب‌ها اگر واقعیت هم تحریف نکنند، با روایت‌های غیرواقعی و ناحقیقی، آن را جعل می‌کنند.
سعید
کسی اگر نگاه عدالت‌خواهانه (خصوصا مذهبی) و نگاه ضد سرمایه‌داری (که ماهیتا استعماری و استثماری هست) داشته باشه، با علم به اینکه لیبرالیسم و نئولیبرالیسم توجیه‌گر ایدئولوژیک و پشتوانه نظری نظام کثیف سرمایه‌داری‌اند، طبیعی و منطقی هست که لیبرالیست و نئولیبرالیست رو فحش تلقی کنه...
علی دائمی
از نوکیسگان طبقهٔ متوسط شهری ایران هم توقع نمی‌ره که واقعیت لیبرالیسم و بلایی که بر سر فرودستان جامعه (بخصوص در ایران) آورده رو بپذیرند، چون نفعشون در اشاعهٔ افکار لیبرال‌هاست.
sina m
از کسی که مذهبی را معادل عدالت خواهی و سرمایه داری را مترادف و با ماهیتی استعماری و استثماری بداند، توقعی نیست که درک درستی از ذات لیبرالیسم اقتصادی داشته باشد چون هیچگاه در کانتکست اون نه قرار گرفته و نه زتدگی کرده

حجم

۶۶۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

حجم

۶۶۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

قیمت:
۴۲,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد