نظرات کتاب علیه تربیت فرزند
کتاب علیه تربیت فرزند اثر آلیسون گوپنیک

کتاب علیه تربیت فرزند

۳٫۱
(۹۶)

نظرات کاربران

من
نمی دونم کتاب می تونه مفید باشه یا نه. ولی خوندن این کتاب واقعا مثل جون کندن می مونه. کلمات سخت و علمی که پشت سر هم ردیف می شن با یه عالمه نظریه و حرف هایی که باید خودتو بکشی تا ربطش رو به تربیت فرزند پیدا کنی. من از ایده و حرف اولیه و نقدی که به سبک والدگری امروزی کرده بود خیلی خوشم اومد و واقعا برام تلنگر بود اما نتونستم بیش از شصت صفحه اش رو بخونم و رسما برای جلوگیری از فشار ناشی از کلمات غلمبه سلمبه و متن های پیچیده اش حذفش کردم رفت!
Majid Barzegari
متأسفانه ترجمه‌ی کتاب توسط مترجمی آماتور انجام شده و این باعث شده موضوع به این جذابی دچار متنی ثقیل برای خواننده شود بطوریکه در بسیاری موارد منظور نویسنده در لابلای ترجمه‌ی ضعیف گم شده است امیدوارم این کتاب مجددا توسط ناشر مورد بازبینی قرار بگیرد
حسین
کتاب خوب و کاربردی ولی ترجمه نه چندان خوب
TH
من به دلیل شغلم و اینکه شاید روزی مادر بزرگ بشم خوشم اومد شاید نظر بقیه افراد این طور نباشه و از متن علمی کتاب خوششون نیاد.
کاربر ۳۰۱۷۵۹۵
کتاب بسیار مفید و کاربردی
Reza Karbalaei
تا الان که حدود پنج درصد کتاب را خواندم،ترجمه بسیار نامفهوم هست. امیدوارم ترجمه بهتری از این کتاب پیدا کنم
Hamid32
خوب ترجمه نشده. روان و واضح ترجمه نشده!
amiryhosein
مرحله والد بودن شاید پیچیده ترین قسمت زندگی انسانهاست. چون تنها بخشی از زندگیه که دنده عقب نداره و هیچ دکمه‌ی برگشتی برای شما تعبیه نشده. در این مرحله شما هر وقت که فرصتی برای فکر کردن داشته باشید اولین مسئله ذهنی‌تون اینه که «بچه رو چیکار کنم!» و هر بار یک نگرانی به نگرانی هاتون اضافه میشه این کتاب بصورت مفصل راجع به چطور والد بودن صحبت می‌کنه و خیلی ساده می‌گه همون‌طور که فرزند کسی هستی یا همسر کسی هستی باید والد کس دیگری باشی. ما چیزی به اسم فرزندگری یا همسرگری نداریم. پس دنبال والدگری هم نباش!
bhshti
همین کتاب با نام باغبان و نجار در طاقچه با ترجمه دیگری موجود هست. این ترجمه ضعیف و ابتدایی جذابیت کتاب رو از بین میبره در صورتی کتاب عالیه و هر والدین قطعا ازش چیزهای زیادی خواهد آموخت. ترجمه دیگه تو طاقچه بینهایت هم هست.
adel alizadeh
این کتاب را مجتبی شکوری در یکی از برنامه‌های کتاب باز معرفی کرده، و خیلی هم خوب توضیحش داده. بنابراین اگر شک دارین که بخونین یا نه حتما اونو ببینین. دید خیلی جالبی در مورد تربیت فرزند میده: اینکه باید باغبان باشیم و نه نجار. حالا اینکه چقدرشو بتونیم عملی کنیم و آیا اصلا امکان عملی شدن این ایده تا چه حد وجود داره سوالیه که هر شخصی تو زندگی خودش به جوابش میرسه. در کل کتاب خوبیه و حتما بخونین.

حجم

۳۲۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۳۲۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان