نظرات درباره کتاب بخت و اقبالی که در زندگی می یابیم و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب بخت و اقبالی که در زندگی می یابیم اثر آلن دوباتن

نظرات کاربران درباره کتاب بخت و اقبالی که در زندگی می یابیم

نویسنده:آلن دوباتن
انتشارات:نشر دنگ
امتیاز:
۳.۹از ۱۵۸ رأی
۳٫۹
(۱۵۸)
نسیم دریا
کتاب خوبی بود..نگرش جدیدی در مورد کنار آمدن با مشکلات ارائه میکنه..من خیلی دوستش داشتم
AS4438
جستارهای بسیارعالی وکارآمد درزندگی که نویسنده بادرایت هرچه تمامتر به آنها اشاره کرده، موضوعاتی که ازدید ما پنهان مانده اند، دیدن درخت وگل درپارک درمقایسه بابدین همانها ازپنجره هواپیما،بسیارعالی.
hamed hdn
با وجود منطقی بودن خیلی از نظرات مطرح شده در کتاب ، یکجور احساس ناامیدی به خواننده القا میشه که بنظر من اگر خواننده از درک بالایی برخوردار نباشه ممکنه حتی تاثیر منفی روی او بگذاره. انتظار بیشتری از این نویسنده داشتم.
کاربر rahim abdi
کتاب خوبیه به ادم انگیزه میده
Mahshid
شاید برای خیلی‌ها مطلب جدیدی این کتاب نداشته باشه اما نمی‌دونم چرا خط به خطش برام خوندنی و دلنشین بود و احساس می‌کردم چقدر گاهی نگرش اشتباهی به خیلی از جوانب زندگیم داشته و دارم . کتابی کم حجم اما درعین حال روان و خواندنی .
novelist
کتاب جالبیه و موقع خوندنش آرامش پیدا میکنین، چیزی که من از کتاب خوندن توقع دارم
کاربر ۲۶۳۲۹۵۴
حس شما رو نسبت به زندگی تلطیف میکنه
R.R
کتاب خوبی هست. مثل کتاب گاهی که از نه شنیدن می ترسیم شاید تمامی موارد کتاب برای همه کاربردی نباشه و یا اینکه قبلا جایی دیگر خونده باشین.یک جورایی بعضی قسمتا فقط مخصوص بعضی افراده. البته مطمئنا خوندن کتاب سودمند هست و آگاهیتون رو افزایش میده.
گران بها
اگر دنبال این هستید که از خوندن هرکتابی شگفت زده بشید و هزاران هزار نکته جدید به دست بیارید، این کتاب انتخاب خوبی برای شما نیست. اما اگر به دنبال یک فلسفه روان و نگاه واقع بینانه هستید و به سبک و سیاق آلن دوباتن علاقه مند؛ حتما بخونید و از خوندنش لذت ببرید.
ف م
برای من خیلی کتابی جالبی بود ولی فکر میکنم اگه مثلا ده سال پیش میخوندم اصلا نمیفهمیدمش این که الان ۳۷ ساله هستم تو درک بهتر این کتاب خیلی کمکم کرد علاوه بر اون به نظرم اگه به خیلی از مسائلی که مطرح کرده یه چاشنی نگاه اسلامی و مذهبی هم بزنیم خیلی بیشتر به رسیدن مون به آرامش کمک میکنه
کاربر ۸۹۲۹۱۷
کتاب خیلی خوبیه تو زندگی روز مره تاثیر میگذاره
ناصر پیروی
کسی کد تخفیف اشتراک ۵٠ درصدی داره؟
یوسفی
کتاب خوبی هست چون نظر انسان را به موضوعاتی جلب میکند که همیشه با آنها سروکار دارد و درنهایت به انسان بینش میدهد و باعث آرامش میشود. با سپاس از طاقچه عزیز
نسیم
من از قبل در مورد این کتاب نشنیده بودم فقط دیدم طاقچه رایگان کرد و تعداد صفحاتش هم زیاد نبوود در نتیجه تصمیم گرفتم بخونمش.. میشه گفت مطالبش تم روانشناسی داره و یه سری واقعیت ها رو به زبانی ساده میگه.. بخصوص در یکی از قسمتها که برای من خیلی جالب بود از احساسات مختلف میگه که شاید اسمی برای اون حس نداشته باشیم ولی در زبان کشورهای دیگه معنا داره.. در کل با توجه به طولانی نبودنش و مطالب چکیده و جالبی که داره خوندنش رو پیشنهاد میدم
بیات
یه کتاب متفاوت
ماراتن
سپاس از نشر دنگ و طاقچه.
سهیل
ممنون از طرح کتاب رایگان، به امید بیشتر شدن سرانه مطالعه در کشور
1984
هر چی گشتم همچین نامی جزو کتابهای ایشون نبود. خیلی جالبه طرف بی خداس بعد توی کتاب هی اومده خدای بزرگ و فلان و اعتقاد به قیامت چه خوبه و... که باید گفت: هه؛عجب!!! ی سانسورش هم سه فیلم کوتاه هست که در آخر یادمان نابودی نوشته اما عنوان نشده اسمشون و... و مجبورم برم حالا نسخه زبون اصلی رو پیدا کنم که فقط موندم چطور پیدا کنم وقتی این اسم و کتاب کلا جعلیه.
t.s
سپاس از طاقچه نوروز مبارک 🌹 من هنوز مطالعه نکردم اما دید و درک هر شخص متفاوته! اما هر کتابی ارزش یکبار خوندن رو داره
زهرا
هر کتابی ارزش یکبار خوندن داره؟!:/
م.دهقان
کاربر تارا عزیزم🌸 کتاب ها می تونند مثل غذا مضر یا مفید باشند ، بنابراین هر کتابی ارزش خوندن نداره. به جمله زیر فکر کنید ؛ مثلا هر غذایی ارزش یک بار خوردن رو داره؟! (حتی سمی) گاهی خوندن به کتاب مثل مصرف یک ماده مضر و مخدر میتونه آدم رو تو مسیر خوندن کتب بدتری بندازه و جدای از تلف کردن وقت ، برای فکر و زندگی و روح آدم هم مضر باشه.

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۹ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۹ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
۵,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد