نظرات درباره کتاب هزج مثمن اخرب مکفوف مجبوب و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب هزج مثمن اخرب مکفوف مجبوب اثر جلیل صفربیگی

نظرات کاربران درباره کتاب هزج مثمن اخرب مکفوف مجبوب

۳٫۸
(۶)
پناه
در جریان باشین که این کتاب گزین شده ی هشت تا کتاب شعر از اقای صفر بیگی می باشد ،اسمش هم به همین خاطر این شکلیه . بعضی شعرا متوسط بعضی خوب بعضی هم عالی کل کتاب متوسط رو به بالا. ___________ ای اصل امید!بیم ها را دریاب . بابای همه !یتیم ها را دریاب ‌. هر چند خدا خودش کریم است آقا . لطفی کن و یا کریم ها را دریاب .
پناه
🌷🌺🌸
👑थคธฑค👑 ْ
👌
سیّد جواد
کتاب صد و هشتاد و سوم برنامه مطالعه از طرح کتابخانه همگانی، چون این مجموعه شعر ، از تمامی کتب قبلی شاعر تشکیل شده ، قبلا در طرح کتابخانه اکثر آنها را خوانده بودم، ولی با این وجود مجددا رباعی ها ( یا رباعیات ) را مطالعه کردم ، در مجموع کتاب متوسطی است به نظر من و به دلایل زیر : رباعی ها ( یا رباعیات ) بصورت پراکنده در کنار هم قرار گرفته اند و نظم موضوعی ندارند ، بهتر بود رباعی های مذهبی همه یکجا و رباعی های شاعرانه هم یکجا و پشت سر هم قرار می گرفت . بعداز خواندن یک شعر عاشورایی به شعر عاشقانه دارای تب شدید برخورد میکنیم بعضا که خیلی جالب نیست ، در بعضی از رباعی ها هم ( چه مذهبی و چه عاشقانه) کلمه ها صرفا برای پر شدن و وزن دار شدن شعر بکار رفته اند و در مجموع رباعی مفهوم خاصی ندارد .
اِیْ اِچْ|
این کتاب از جلیل صفربیگی رو صرفا به خاطر ثقیل بودن اسمش، به طرز نادان‌طوری گذاشتم آخر مطالعه کنم، بعد نگو به‌گزین شده آثارشون بوده😐😬 اتفاقا به‌گزین خوبی هم هست. اشتباه اینجانب رو تکرار نکنید، اول این و بخونید، دوست داشتید برید سراغِ بقیه. آثار ایشون یه طوریه، یا خیلی خوبه، یا خیلی بد! یه فراز و فرودِ غریبی داره. یه جا میگی، دمِ شاعر گرم! یه جا محوطور، رد میشی فقط با این امید که دوباره اون رباعی رو نبینی😐 امتیازی هم که دادم، نمره میانگین کلِ آثارشون تو طاقچس. علاقه عجیبی به تکرارِ کلمات تو مصرع دارن، چیزی که شدیداللحن ازش گریزانم😑 «بیهوده نه از زیاد و کم حرف زدیم نه لحظه‌ای از شادی و غم حرف زدیم تا صبح من و خدا نشستیم فقط درباره تنهایی هم حرف زدیم...»
اِیْ اِچْ|
😅
سوفیا
اتفاقا من به خاطر اسمش اول از همه خوندمش ، شبیه اسم بحور عروضی هست😶😶
اِیْ اِچْ|
پس اشتباه متوجه نشده بودم 🤦😄
rezahp91
بسیار زیبا

حجم

۹۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۹۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد