نظرات درباره کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب اثر چارلی مکسی

نظرات کاربران درباره کتاب پسر، موش کور، روباه و اسب

نویسنده:چارلی مکسی
امتیاز:
۴.۳از ۸۸ رأی
۴٫۳
(۸۸)
SeeSaw
کتاب حکمت هایی از زندگی را به زبان ساده و قابل فهم و لذت بخش بیان کرده است. خواندن این کتاب نه تنها آموزنده بلکه مسرت بخش است. از نشر پرتقال بابت ترجمه خوبشان و همین طور صفحه آرایی فوق العاده کتاب متشکرم.
sepi
کتاب از جملات کوتاه و زیبا تشکیل شده که واقعا می‌تونه حال خوب رو برای آدم رقم بزنه و در وصف چهار فرد متفاوت و خیالی نوشته شده و فرد رو جذب متن می‌کنه. در همین موضوع کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک رو معرفی میکنم.
TA
واقعا فوق العاده بود قسمت هایی که دوست داشتم رو نشان کردم ولی یهو دیدم تقریبا تمام صفحات کتاب مورد علاقه ام بود شاید در نگاه اول کودکانه بنظر میومد ولی همه ی زیباییش در همون سادگی کودکانه اش بود.
کاربر ۱۴۷۳۲۷۰
همه ی کتاب های پرتقال زیبا و قشنگ است
sadra
سلام دوستان کتابخوان من. کتابی با نکات کلیدی و کاربردی در مسیر زندگی: بیان عشق و عاطفه در روابط زندگی مملو از محبت و احساسه بیا تا قدر یکدیگر بدونیم/که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم. کتاب سرشار از عبارات نغز که میتونه تا مدتها نصب العین باشه و زندگی را متحول کنه. چند تا عبارتش رو با هم میخونیم: (چه کاری قشنگ تر از این که مراقب احوال هم باشیم.) ( به نظرت بدترین چیزی که میتونی وقتت را با آن هدر بدهی چیست؟ مقایسه کردن خودت با دیگران) (اسب گفت:کمک خواستن اطهار ناتوانی نیست. کمک خواستن انکار ناتوانی است.) (پسر پرسید شجاعانه ترین حرفی که در عمرت زدی چی بوده؟ اسب گفت: کمک) حقیقتا همینطوره، که شجاعانه ترین حرف کمک خواستنه. افراد به خاطر غرور و تکبر یا خجالت و یا اینکه دیگران را به زحمت و تکلف نندازند کمک نمیخواهند. اما این کمک نخواستن ایجاد فاصله بین آدمها و کم رنگ شدن محبت به همدیگه میشه. این کتاب علاوه بر عبارات زیبا دارای عکس های مفهومی هم هست. عکسهایی که اسب کم کم بال در میاره خیلی زیبا و عمیقه. انگار با بودن در کنار دیگران و مهرورزی به کمال خودش میرسه و میتونه با پرواز اوج بگیره و زیباتر از آن اینه که پسرک رو هم با خودش میبره. قشنگی کتاب اینه که نویسنده به طور عملی در پایان کتاب عشق ورزی و محبت خودش را با تشکر از همه دوستاش که بهش کمک کردن کتاب رو بنویسه نشان میده. این متن جهت شرکت در کتابخوانی شهریور ماه طاقچه نگارش شد.
Fatima Afzali
نسبت به نسخه ی انتشارات میلکان بده
کاربر ۴۰۱۹۶۰۴
من نسخه چاپ شده اش رو دارم واقعا عالیه
Nazanin
من راستش اول انیمیشن ش رو دیدم و وقتی کتاب رو مطالعه کردم دیدم چقدر زیباتر شد .. به نظرم این کتاب و انیمیشنی که ازش ساختن بدرد کسانی میخوره که جویای ارامش ن ..(:
☆ Setareh ♡ Hasti ♡ Samiri ☆
کتابی انگیزشی و درباره اهمیت دوست هست که به داستان یک پسر بچه و موش کور و روباه و اسب مربوط میشود در اول داستان پسر به همراه موش کور در راه بازگشت به خانه هستند که در مسیر اتفاق هایی برایشان می افتد..
MrEinGhaf
پسر پرسید که آن‌ها (اردک‌ها) چطور این‌قدر هماهنگ و بی‌نقص هستند ؟ اسب پاسخ داد : زیر آب ، پاهایی هست که به چشم نمی‌آیند و بی‌تابانه در جنبش‌اند.
محمد
یه مشت کلمات قصار رو جمع کرده و چندین نقاشی ضعیف. ده ها صفحه کاملا سفید. مجانی هم ارزش ندارد.
BoOk WorM
نکات کوتاه مختصر و جذاب جوری که با تصاویرش سرگرم میشین و با جملاتش به فکر فرو میرین و کلی درس زندگی یاد میگیرین
mohajer
کتاب خوبیه برای یه زنگ تفریح کوتاه و حال خوب کن...
f.emami
کتاب قشنگی بود اما مشابه این کتاب پاندا نمیدونم چی چی خیلی قشنگ تره
ms
اول انیمیشن این کتاب رو دیدم.فوق العاده حس خوبی بهم داد.تصمیم گرفتم کتاب رو بخونم.البته انیمیشن رو بیشتر از کتاب دوست داشتم
Need time
کوتاه است ... مجموعه ای از جملات زیبا که در قالب چند دیالوگ در کنار هم قرار گرفته اند ...
ش‌،ح
یک کتاب حال خوب کن، و عاااااااااالللللللللیییییییی.
مينا
میتونی تو ١٠ دقیقه بخونیش.متن کوتاه و تصویر. جمله هاش قشنگه بدرد هدیه به دوست صمیمیت میخوره.با شخصیت هایی که تو اسم کتاب هست جملات ساده و کوتاهی رو از زبان شون بر اساس درکشون از زندگی بیان میکنه که بهش نیاز داری بشنوی. من اول ترجمه اقای کریمیان رو خوندم. اون ساده و شیوا نوشته و این ترجمه مفصل تر توضیح داده و طولانی ترش کرده.توی دو سه مورد ترجمه ش رو دوس داشتم اما درکل من با ترجمه اقای کریمیان راحتتر بودم و برام جذاب تر بود. امتیاز کمترم بخاطر سبک ترجمه است وگرنه کتاب خوبیه.

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد