نظرات درباره کتاب کارل و معنای زندگی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب کارل و معنای زندگی اثر دبورا فریدمن

نظرات کاربران درباره کتاب کارل و معنای زندگی

امتیاز:
۴.۴از ۳۶ رأی
۴٫۴
(۳۶)
_MahdiGhafuri_
#۱۴۱ از جمله داستان‌های زیبایی که رنگ و بوی فلسفه برای کودکان دارد و از "چرا؟" سوال می‌پرسد. "معنای زندگی" واقعاً اسم خوبی برای این داستان است. پایان داستان، نقطه‌ای که تک‌تک قطعه‌های پازل قصه به هم پیوند می‌خوردند، برایم خیلی جذاب بود. تصویرگری هم واقعاً عالی بود. ممنون از دبورا فریدمن، خانم آناهیتا حضرتی و انتشارات پرتقال. پ.ن: اگر به کرم خاکی علاقه دارید، کتاب "کرم" از مجموعه موجودات حال‌به‌هم‌زن نوشته الیس گراول را نیز پیشنهاد می‌کنم. (یادداشت ۸۴#)
fatima
کتاب"کارل و معنای زندگی" به زبان ساده درباره چرخه کار موجودات در طبیعت اطلاعات می ده. به زبانی ساده و جذاب.
mahtab&friends
برای یاد دادن اکوسیستم خوبه ولی معنای زندگی؟ نمی دونم. مطمئن نیستم اینکه ما از نظر ظاهری چه تاثیری روی دنیا داریم با اینکه برای چی آفریده شدیم یه جواب داشته باشه. البته شاید من زیادی با نگاه فلسفی دارم به سرگذشت یک کرم خاکی ساده نگاه می کنم.
گمشده در دنیای کتاب ها :(
کتاب « کارل و معنای زندگی» نوشته دبورا فردمن توسط انتشارات « پرتقال» منتشر شده است. این کتاب به همت « آناهیتا حضرتی کیاوندانی » به فارسی برگردانده شده است. کارل یک کرم خاکی است. او روزهای خود را با خوشحالی در تونل زدن در خاک سپری می کند تا اینکه یک موش صحرایی از او سوال ساده ای می پرسد: "چرا؟" تلاش کارل او را وارد ماجراجویی می‌کند تا با تمام حیوانات جنگل ملاقات کند، که به نظر می‌رسد هر کدام از آنها برخلاف کارل کنجکاو دقیقا می‌دانند که برای انجام چه کاری روی این زمین قرار گرفته‌اند. اما تا زمانی که دنیای اطراف او تغییر نکرده است، کارل متوجه می شود که هر کس، هر چقدر هم که کوچک باشد، تنها با بودن خود تفاوت بزرگی ایجاد می کند.
کاربر ۳۸۳۱۸۴۱
من نظری ندارم . فقط هیجان زیادی داشت در این کتاب . و مطمعا نیستم به کسیس معرفیش کنم . ولی برای خودم خیلی خوب بود . دست نویسندش درد نکنه
سرور‌جانی
خیلی کتاب خوبیه برای ۷ و ۸ و۹ ساله ها خوبه اما اسمش جوریه که آدم فکر میکنه برای بزرگسالا هست
zbabaxni
نسبت به گروه سنی کتاب خیلی خوبی بود.
Nushin Niknia
عالی بود!
آرمیتا
مفهوم قشنگ و اموزنده ای داشت
nazi.habi
بسیار زیباست
زینب سادات رضازاده
خیلی از ماها دنبال فلسفه زندگی مان هستیم ... خیلی از ماها شاید با خود بگویم اصلا مهم هستیم ... کارل هم همین سوال را داشت، همه موجودات در زندگی خودشان و بقیه مهم هستند هر کس کار بسیار مهمی دارد. این مفهوم بسیار ارزشمند هست.
sogol
عالی بود

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد