نظرات کتاب شهامت انجل؛ کتاب پنجم
کتاب شهامت انجل؛ کتاب پنجم اثر جاس استرلینگ

کتاب شهامت انجل؛ کتاب پنجم

ویراستار:ناهید علیخانی
امتیاز:
۴.۳از ۱۸ رأی
۴٫۳
(۱۸)

نظرات کاربران

Elaheh
این جلد پنجم از مجموعه برادران بندیکت هست. اگر بخوام براش کلید واژه بگم ایناست: #true_mates #love_in_the_first_sight #supernatural_power داستان در مورد یه جامعه ای به نام سیونت هاست که هر کدوم قابلیت ویژه ای دارن. مثلا میتونن دیگران رو وادار به راستگویی کنن، آینده رو پیشگویی کنن، درمان کنن یا ... . هر کدوم از این سیونتها یه نیمه گمشده داره که فقط با اون هست که عشق عمیق و واقعی رو تجربه میکنه و میتونه نیروهاش تکمیل بشه. این مجموعه داستان 7 تا برادر و در کنار اونها 3 تا دختر به نام میستی، انجل و سامر هست که توی این 6 تا جلد جفت خودشون رو پیدا میکنن و ماجراهای زیادی هم دارن برای موندن در کنار همدیگه. بعد از خوندن یکی دو تا جلد روال داستانها براتون تکراری و قابل پیش بینی میشه ولی در هر حال اگر به این ژانر علاقه داشته باشید بامزه و جالب خواهد بود براتون. نثر نویسنده کلا یه کم پیچیده است. و به خصوص توی این جلد پر از اصطلاح و کنایه و ارجاع به فیلم و فرهنگ انگلستانه. من انگلیسیش رو خوندم و نمیدونم مترجم چقدر خوب تونسته معانی رو توی ترجمه در بیاره.
میمْ؛ مثلِ مَنْ
ترجمه و ویراستاریش خوب نیست.
کاربر ۲۲۵۱۸۳۹
وای من عاشق این مجموعه کتابم خیلی جذاب شوخ طبع هیجان انگیز رمانتیک و خیلی دوست داشتنیه و یکم حرص آدمو در میاره😑😂 این جلد پنجمه و اگه بخوام یه خلاصه عجیب غریب از اولش بگم: روزی روزگاری یه دختری به اسم اسکای با خانواده اش مهاجرت میکنه آمریکا و مدرسه جدید و ... روزای اول اونجا نسبتا برای "اتفاقات مدرسه جدید" عادیه تا اینکه دختر قصه مااا با هفتمین برادر افسانه ای بندیکت ملاقات میکنههه که ایشون تو مدرسه فجیعا معروفه دخترا عاشقشن معلما و کادر مدرسه اونو دردسر میدونن ولی همچین بچه دردسازی نیست بدبخت اگه فکر میکنین قراره اوضاع خیلی معمولی و عاشقانه پیش بره و این جلد یه کتاب رمانتیک مدرسه ای عادیه باید وسط تصوراتتون بپرم و بگم که اینطور نیستتت اسکای روزای خودشو میگذرونه که یهو میفهمه در بعضی موقعیت ها انگار یه نفر تو ذهنش حرف میزنه و اتفاقات عجیب براش میفته از اون طرف پسر معروفه ی مدرسه همش پشت سرش راه میفته و بهش میگه که یه انسان معمولی نیست و اونا بهم وصل شدن آیا اسکای باید این حرفای غیرنرمال رو باور کنه؟ چه اتفاقی قراره بیفته؟ اسکای از کجا اومده؟ این خانواده بندیکت واقعا کی یا چی هستن؟ این داستان بسیار بسیار از آنچه فکر میکنید عالی تر و کمی پیچیده تر است بخونین.
stella
اخ جوننننننننن جلد بعدی بالاخره اومد
فرزند زهرا
پول و وقتتون را هدر ندین برخلاف جلد اول و دوم که داستان پردازی جذابی داشت این جلد کاملا بی محتوا بود و ارزش خوندن را نداشت

حجم

۲۵۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۳۴ صفحه

حجم

۲۵۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۳۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد