نظرات درباره کتاب باتلاق شنی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب باتلاق شنی اثر مالین پرسون گیولیتو

نظرات کاربران درباره کتاب باتلاق شنی

۳٫۵
(۱۲)
فاطمه.م
داستان از لحظه ای شروع می شود که راوی، دختری به نام ماجا در آخرین روز دبیرستان کنار دوست پسر در حال مرگش در کلاسی پر از اجساد همکلاسی ها نشسته است، بعد روند بازداشت، بازجویی و دادگاه اوست و به طور موازی داستان زندگی اش که چطور به این لحظه رسیده. داستان با ایده غافلگیرانه و پرکشش شروع می شود، با قدرت ادامه می یابد و معقول پایان می یابد! در حین روایت به مساله مهاجران، نژادپرستی و سرمایه داری هم اشاراتی دارد. در مجموع چه به عنوان یک داستان ژانر دادگاهی و چه از نظر آشنایی با جامعه سوئد و چه من باب درک احساسات و مشکلات نوجوانان، پرکشش و سرگرم کننده است، یک روزه خواندمش.
فاطمه.م
یک قتل، اون هم قاتلی که در حال قتل عام دیگران بود و برای متوقف کردنش چاره دیگری نبود.
کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
بهتون تبریک میگم که تونستین یکروزه تمومش کنید😊با جمله معقول پایان می یابدتون یکم مخالفم،ماجا به هرحال به گفته خودش حداقل دو قتل انجام داده بود،چطور قاضی حتی به یک مجازات کوچیک هم اشاره نکرد؟
کاربر ۱۵۱۶۶۸۵
داستان ماجا نوربرگ دختری که عاشق سباستین شده و درابتدای راه بااو خوشبخت وعاشق است و تاپایان داستان همراه اوست. اما دراین بین اتفاقاتی ازجمله که در ابتدای داستان هم (جهت مرورکتاب)باقتل دوستان وهمکلاسی‌های خود به زندان افتاده شروع می‌شود. ازنظربنده:با داستانی متوسط روبرو هستیم قسمت هایی از کتاب بنده را کنجکاو کرد اما نه در ان حد که جذب داستان بشوم درکل کتاب نوجوان پسندی‌ است،وبرای کسانی که به ادبیات کلاسیک علاقه مند هستند (به نطر بنده) جذابیتی ندارد.
AS4438
کتاب بیش ازجنائی بودن ومعمائی بودنش، بیشتر تلنگری بود برنوجوانان وجوانان وصدالبته خانواده هایشان، از غلطهای فراوان املائی و اشتباهات چاپی که بگذریم، کتاب به روانسناسی، سیاست،اقتصاد وخیلی مطالب آموختنی دیگر پرداخته، یک سوم ابتدای کتاب آشفته است ولی زمانیکه اصل ماجرا مشخص میشود کاملن خواندنی ومورد توجه قرار میگیرد، این کتاب به یک ویراستاری خوب احتیاج دارد.
کتابخوار
رمانی جذاب در ژانر دادگاهی با داستانی پرکشش و پرتعلیق. به نظر من ناتوردشتی است در سال ۲۰۱۷.

حجم

۳۶۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸۴ صفحه

حجم

۳۶۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸۴ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد