نظرات درباره کتاب گمشدگان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب گمشدگان اثر کاترین راندل

نظرات کاربران درباره کتاب گمشدگان

امتیاز:
۴.۹از ۲۱ رأی
۴٫۹
(۲۱)
Hana
این کتاب من رو خیلی تحت‌تاثیر قرار داد. از اونجایی که عاشق طبیعتم، این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی بود که دربارش خوندم. چهار تا بچه هواپیمای چند نفرشون سقوط میکنه و اون‌ها توی جنگل آمازون سقوط می‌کنن. اون ها هر طور شده از پس حیوان های خطرناک و گرسنگی برمیان و سعی می‌کنن خودشون رو به یه شهر قدیمی که در جنگل پنهان شده بود برسونن. اگر عاشق طبیعت وحشی یا همون جهنم سبز😁 هستید، پیشنهاد می‌کنم این کتاب رو بخونید.
دختر کتاب خوان 📖 🌸
یک کتاب ماجراجویانه و هیجان انگیز، محشر بود خیلی داستان قشنگ و جالبی داشت 😍 خیلی عالی بود 👌🏻💫 اینم خلاصه ای از این کتاب باحال:فِرِد روی صندلی‌اش در هواپیمایی کوچک نشسته و سرگرم تماشای ناشناخته‌های جنگل آمازون در زیر پایش است. او همیشه دلش می‌خواسته به سفرهای اکتشافی برود و برای خودش جایی بین ماجراجوهای بزرگ باز کند. آرزو می‌کند فرود بیایند و نگاهی به اطراف بیندازند. ناگهان هواپیما با سرعت در جنگل سقوط می‌کند و فِرِد دیگر چاره‌ای جز ماجراجویی ندارد. او و سه کودک همراهش از سقوط جان سالم به در برده اما حالا در جنگلی بزرگ و ناشناخته گم شده‌اند. امیدی نیست کسی برای نجاتشان بیاید و معلوم نیست بتوانند خودشان راه برگشت به خانه را پیدا کنند. اما به نظر می‌آید آن‌ها در جنگل تنها نیستند... پیشنهاد میکنم اگر از کتاب های ماجراجویانه خوشتون میاد حتماً این کتاب رو بخونید 👍🏻💕 اگر نظرم رو دوست داشتید بزنید روی دکمه ی مفید بود ☺️ باتشکر 🙏🏻
📝📚دختر کتابخوان📚📝
سلام منم دخترم ۱۳ سالمه 🥰🥰
کاربر ۳۴۴۷۲۴۹
و روی دکمه مفید بود هم میزنم😜✌🏻
کاربر ۳۴۴۷۲۴۹
تو هم مثل من از نشر پرتقال خیلی کتاب میخونی و منم ۱۰ سالمه
(mohammad amin)
اگه تا یک قدمی مرگ برید و برگردید همه بهتون میگن چه آدم خوش شانسی اما اگه از یک قدمی مرگ برنگردید چی؟فرد روی صندلی تو هواپیما نشسته و از اون بالا سرگرم تماشای جنگل آمازونه که یک دفعه هواپیما سقوط می‌کنه. فرد و سه تا بچه دیگه تنها کسانی هستند که تو این سقوط زنده می مانند.حالا توی جنگل بزرگ و ناشناخته گم شده ان.هیچ امیدی هم نیست که کسی برای نجات شون بیاد و بتونن به خونه برگردن. اما این جوری که معلومه تو جنگل تنها نیست... خیلی رمان قشنگی بود بطوری که وقتی میخواندیش نفس آدم بند می امد در خرید این کتاب شک نکنید.
arnika
سلام من هنوز نخوندم ولی میخوام بخونم لطفا کتابی و گفتاری باهم نظر ندین آدم هنگ می کنه
eli
خیلی کتاب خوبی بود هیجان کتاب بالا بود داستان درمورد چند تا بچه هستن که داخل جنگ آمازون گم می شن.... به نظرتون چه اتفاقی براشون می افته ؟ کتاب رو حتما بخون و نظرت رو این زیر برام بنویس🌈❤
sana
خیلی خوب بود از تک تک داستان لذت بردم پر از هیجان بود و من تمام ماجراجویی هارو همراه با بچه ها حس کردم و اصلا خسته نشدم
F.Ch
کتاب خیلی خوبی هست، کسانیکه ماجراجویی دوست دارن از خواندنش لذت خواهند برد.
🍷bad girl
خیلی کتاب جذاب و باحالی هس پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش عالیه من نسخه چاپیش رو خریدم💕🧸 کیا مثل من وقتی کتاب میخونن تصورش میکنن بگین این پایین
Ehsan
فقط میتونم بگم محشر بود اولاش من خیلی جذب کتاب نشدم ولی وقتی رسیدن به جستجوگر دیگه نتونستم بزارمش زمین به شدت پیشنهاد میشه برای کسایی که عاشق هیجان و ماجراجویی هستن.
SAFA
کتاب خوبیه خواننده رو میبره به جنگل های سر سبز و عجیب آمازون . داستان خوبی هم داره . ماجراجویی و کمی با چاشنه دلهره پیشنهاد میکنم حتما بخونید .
A
عالی. مدتها بود که میخواستم بخونمش.
رضا
عالی و پر از ماجراجویی.. ممنون از طاقچه که به بینهایت اضافه کردی 🏅❤🏅❤🏅❤🌷🌷
mani
یک کتاب ماجراجویی عالی. شش نفر در داخل هواپیما هستن که یک دفعه هوا پیما سقوط می کنه و چهار نفر داخل جنگل آمازون زنده هستن و در تلاشن که زنده بمونن.... اگه سبک بقا رو دوس داری پیشنهاد می کنم. من که ازش لذت بردم
کاربر 5125752
کتاب واقعا جالب و هیجان انگیز و پر ماجرا و پر از اتفاقی بود کسایی که کتاب ماجرا جویی دوست دارن حتما این کتاب رو بخونن
.....SANA
خیلی زیبا درباره ی جنگل آمازون خیلی‌ حس باحالی داشتم از خوندنش
Delara
کتاب خیلی قشنگی بود ولی یکم غیر طبیعی بود مثلا پسره با یه بار تمرین یاد گرفت هواپیما برونه و خب اشکال هایی دیگری هم داشت ولی بازم پیشنهاد میکنم ، میتونین با خوندنش به جنگل آمازون برین اگه قبلش عکس هاشو ببینید ، ماجراجویی و هیجانی بود.
گمشده در دنیای کتاب ها :(
موضوع کتاب گمشدگان نشر پرتقال، درباره ی یک پسر نوجوان و ماجراجو می باشد. یک روز که او در حال سفر با هواپیما است، به طور ناگهانی و با سرعت زیاد، به درون جنگل سقوط می کند. پیش از سقوط زمانی که هواپیما بر فراز جنگل های آمازون در حال حرکت بود، او با خود فکر می کرد که ای کاش می توانست به ماجراجویی در این جنگل بپردازد. او همیشه رویای سفرهای اکتشافی را در سر داشت. او همواره به فکر این بود که یک ماجراجوی بزرگ باشد. حتی فکر این که هواپیما در همین جنگل فرود آمده و او را پیاده کند نیز از سرش گذشته بود. اما هرگز فکر نمی کرد که واقعا چنین اتفاقی برایش بیفتد. حالا فرد، یعنی همان پسر ماجراجوی داستان چاره ای جز ماجراجویی در جنگل آمازون ندارد. او به همراه سه نوجوان دیگر از این سقوط جان سالم به در برده است. آن ها در یک جنگل بزرگ گم شده و هیچ امیدی به نجاتشان ندارند. آن ها خودشان هم هیچ وسیله و یا دانشی برای پیدا کردن راه برگشت به خانه ندارند. اما آن ها حس می کنند که در جنگل تنها نیستند.موضوع کتاب گمشدگان نشر پرتقال، درباره ی یک پسر نوجوان و ماجراجو می باشد. یک روز که او در حال سفر با هواپیما است، به طور ناگهانی و با سرعت زیاد، به درون جنگل سقوط می کند. پیش از سقوط زمانی که هواپیما بر فراز جنگل های آمازون در حال حرکت بود، او با خود فکر می کرد که ای کاش می توانست به ماجراجویی در این جنگل بپردازد. او همیشه رویای سفرهای اکتشافی را در سر داشت. او همواره به فکر این بود که یک ماجراجوی بزرگ باشد. حتی فکر این که هواپیما در همین جنگل فرود آمده و او را پیاده کند نیز از سرش گذشته بود. اما هرگز فکر نمی کرد که واقعا چنین اتفاقی برایش بیفتد. حالا فرد، یعنی همان پسر ماجراجوی داستان چاره ای جز ماجراجویی در جنگل آمازون ندارد. او به همراه سه نوجوان دیگر از این سقوط جان سالم به در برده است. آن ها در یک جنگل بزرگ گم شده و هیچ امیدی به نجاتشان ندارند. آن ها خودشان هم هیچ وسیله و یا دانشی برای پیدا کردن راه برگشت به خانه ندارند. اما آن ها حس می کنند که در جنگل تنها نیستند.

حجم

۲۰۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۲۰۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۶۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد