نظرات درباره کتاب اتاق کار و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب اتاق کار اثر جویس کارول اوتس

نظرات کاربران درباره کتاب اتاق کار

انتشارات:نشر اطراف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۱۴ رأی
۲٫۸
(۱۴)
عاشق کتاب
یازده روایت مختلف که یک‌جوری به محل کار ربط پیدا می‌کنن. برای من در این روزها که دورکاری می‌کنم خیلی لذت‌بخش بود کتاب و چند تا از متن ها واقعا تکان‌دهنده بود. هر‌کدوم از این نویسنده ها برای خودشون غول‌هایی حساب‌میشن در ادبیات البته.
A L I
خوشحالم که جستارهای ابتدایی من رو از کلیت کتاب خسته نکرد و تونستم ادامه بدم و لذت ببرم. اگر بخوام بگم چرا جستارهای ابتدایی نظرم رو جلب نکرد به این خاطره که بسیار "آمریکایی" هستند و باید جزئیات زیادی از فرهنگ و واژگان و جریانات و اشخاص آمریکایی بدونید تا متوجه متن بشید اما الباقی اینطور نیستند و من رو خیلی با خودشون همراه کردن. سبک، دلنشین، تامل‌ برانگیز و خواندنی هستند.
فاطمه سادات دهقان
من نسخه کاغذی رو خوندم! با اختلاف زیاد بدترین کتابی بود که توی چند سال اخیر خوندم! اون قدر که تصمیم گرفتم دیگه از نشر اطراف کتاب نخرم، ولی سر تصمیمم نموندم، پروژه پدری رو از نشر اطراف خریدم و خیلی خوب بود!
motahareh Molaie
روایت‌هایی جذاب و کوتاه از اتاق کار، کار کردن و کارمندان که خیلی خوب شما رو با خودش همراه می‌کند. و حتی گاهی با احساس شخصیت‌ها هم‌ذات‌پنداری میکنید.
Aram
من این کتاب رو نسخه ی چاپی دارم و الان اول های کتاب هستم وفعلا چیزی دستگیرم نشده! به نظرم برای خرید نسخه چاپی اطلاعات داشته باشین،!):
m.dehnavi
من چاپی خریدم. فصل‌های اولش جذاب نبود رهاش کردم، شاید باید ادامه بدم. برام مفهوم نبود. شاید ترجمه‌اش خوب نیست🤷
atieh
نه موضوع جذابیت داشت نه ترجمه‌ها. موضوع شاید سلیقه‌ای باشه ولی ترجمه دیگه به سلیقه نیست و اصلا قابل خوندن نبود. دومین کتاب نشر اطرافه که می‌خونم و خوشم نمیاد و نیمه‌کاره رها می‌کنم. طبق صفحه‌های تو طاقچه، کلا تونستم بیست درصدش رو تحمل کنم بخونم.

حجم

۴۱۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

حجم

۴۱۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

قیمت:
۳۰,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد