نظرات درباره کتاب معجزه شکرگزاری و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب معجزه شکرگزاری اثر راندا برن

نظرات کاربران درباره کتاب معجزه شکرگزاری

نویسنده:راندا برن
امتیاز:
۳.۸از ۳۷ رأی
۳٫۸
(۳۷)
مینا
به نظر من شکرگزاری هر آدمی باید توی کارهای روزانه اش فراموش نکنه یادمون نره ک خداوند چقدر به شکرگزاری سفارش کرده بنده هارو بنظرم این کتاب و تمارین اش میتونه به ما برای عادت ب شکرگزار بودن کمک کنه
marie
خیلی از مفاهیم عمیق توزندگی وجود دارند که از بس تکرار شدند و شنیده شدند معنی اصلیشونو برای ادم از دست میدن، من بارهاشعر مولوی رو شنیدم شکر نعمت نعمتت افزون کند... یا از سعدی خوندم که منت خدای را عزوجل که.... ولی اینقدر عمیق بهش فکر نکرده بودم. خوندن این کتاب باعث شدن عمیقتر به این مفهوم فکر کنم،شکر گزاری هام مستمر هدفمندتر اگاهانه تر عمیق تر باشه،واقعا و عمیقا از ته دل حس خوب شکر کردن را احساس کنم و برکاتش رو هم توزندگیم دیدم.ما ادما عادت کردیم همش دنبال اون چیزی باشیم که دوست داریم ووقتی هنوز بدستش نیاوردیم دیگه موهبت هایی را که داریم لطفی رو که خدا بهمون داره رو نمی بینیم که خیلی اجحافه هم در حق خدا هم در حق خودمون. اگر دوست دارید شرایط زندگیتون را عوض کنید،حالتون را بهتر کنید و شادی عمیق درونی را پیدا کنید انتخاب بسیار مناسبیه برای خوندن البته اگه به انجامش متعهد باشید. با ذهن باز و اشتیاق بخوانیدش پشیمون نمیشید.
کاربر 2777153
نسخه الکترونیک کتاب خوانا نیست از خریدم راضی نیستن
BiNam
حیف کاغذ و هزینه‌‌هایی که صرف تولید چنین کتاب‌های مزخرفی میشه. کتاب راز، معجزه و از این دست کتابها که هدفشون چیزی جز جذب شما و درنتیجه پول شما نیست، فقط شمارو از مسیر منطق و روبرو شدن با واقعیت‌های زندگی دور میکنه و به جای حقیقت و راه حل مقابله با درد و رنج‌های زندگی بهتون توهم و آرزوهای تخیلی کادو پیچ شده هدیه میده. توصیه من به هرکس که میخواد این کتابهارو بخونه اینه که وقت باارزشتون رو صرف این مدل کتاب‌ها نکنید و کتاب‌هایی نظیر دوباره فکر کن، گستره، فقر احمق می‌کند(کمیابی)، دلایل خوب برای احساس‌های بد رو مطالعه کنید.
Reza K
عالی هستش
دکتر الهام ترابی
بر خلاف نظر شما کتاب معجزه شکرگزاری واقعیتی است که از ما دور افتاده و وقتی دستورالعمل های آن را انجام میدهید خودتون تاثیرش در زندگی می بینید. هیچ کتابی بی دلیل نوشته نمیشه و مطمئن باشید بی دلیل هم خوانده نمیشه. هر کتابی نشانه ای است برای هرکس.و صد البته خود من توصیه ام این است که شما کتاب‌های جول اوستین و کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن را بخوانید و عمل کنید و معجزه را ببینید.

حجم

۳۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۳۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
۲۳,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد