نظرات درباره کتاب مثبت کرونا و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مثبت کرونا اثر محمدرضا  حدادپور جهرمی

نظرات کاربران درباره کتاب مثبت کرونا

انتشارات:انتشارات حداد
امتیاز:
۴.۱از ۶۱ رأی
۴٫۱
(۶۱)
سیّد جواد
کتاب ۳۸۴ از کتابخانه همگانی ، کتاب جذاب و شیرینی بود. همه باید شکر نعمت سلامتی را بارها و بارها تا جایی که در توان داریم، بجا بیاوریم.
كيانا
خیلی ممنون🙏
سیّد جواد
چرا موش ها و آدم ها رو همینجا با ترجمه افشار خواندم و پیام نوشتم براش ولی مقایسه نکردم ترجمه های مختلف رو با هم. ناطور دشت را نخواندم.
كيانا
ببخشید یه سوال دیگه همون قبلا که کتاب ترجمه میخوندید کتاب موشها و آدمها و ناطور دشت رو نخوندید ؟
فائق
خیلی خوب بود، قسمتی از اتفاقاتی که تو دوره ورود کرونا تو کشور و بخصوص در بخش کادر درمان بوجود اومد رو روایت میکنه، اونم با یک قلم خاااص🙃😌🤗 که فقط مختصّ آقای حدادپورِ! حتما بخونین و باهاشون همراه شین
seyyede313
سلام این کتاب بر خلاف نوشته های دیگر اقای حداد پور امنیتی نیست، و البته من معتقدم که طنز هم نیست، درسته که لبخند به لب میاره ولی حرف های زیادی برای گفتن داره...میشه گفت یه کتاب تربیتی بود. در مجموع خوندنش رو توصیه میکنم.
محمد سجاد
از آثار خیلی خوب آقای حدادپورجهرمی . انسان رو کاملا وارد فضایی که توصیف میشه میبره . خدا همه اموات کرونایی رو رحمت کنه و به خانواده هاشون صبر بده
haji
در بستر کرونا این کتاب را خواندم هم خندیدم هم قطره اشکی جاری شد خدا بنیامین و اون مرحوم آخر را بیامرزد. کاش ذره‌ای از معرفت بنیامین و قطره‌ای از شوخ‌طبعی و حاضرجوابی حاج آقا قسمتمان گردد.
SARA
خوب بود.
فاطمه
خیلی خوبه فقط صفحه هاش کمه
laila
آره متاسفانه ولی در عوض یه مشغولیت بود توی دوران پندمیر
کاربر ۱۵۲۹۲۲۰
خیلی دوست داشتم.
جمع ضدین
کتاب روایت حاج محمد نویسنده کتابه که تو روزهای کرونایی بیمارستان و غسال خونه رفته و کمک کرده... متن کتاب خیلی روونه و فرصتی نمی گیره خوندنش ، یه جاهایی قاه‌قاه می‌خندین و یه جاهایی هم به فکر فرو می‌رین. مهم‌ترین قسمت فکر کردنش برای من این بود که من دارم چی می‌کنم تو زندگیم...
کاربر ۶۹۵۷۷۳۰
عالی بود
F.Rahimi
طنز خوب و جالبی بوده البته ک منتظر بودم یک داستان امنیتی در این زمینه بخونم ولی یکهو با متن طنز و خاطرات روبه رو شدم 👌😅
مائده
این کتاب حال خوب آدمایی را روایت میکنه که بدون اینکه دنبال اسم و مقام و پول دنیا باشن خالصانه در راه خدا خدمت میکنن. متن کتاب واقعا دلنشین و روان بود. همراه با طنزی که به جذابیت کتاب اضافه میکرد. معتقدم کتابی ارزش خوندنو داره که تاثیر مثبتی روی خواننده داشته باشه. این کتاب ارزش خوندن را داشت چون تلنگری بود که منو در مورد نیت ها و اعمالم به فکر فرو برد.
کاربر ۵۹۰۴۸۰۲
نسبت به دیگر آثار نویسنده جذابیت کمتری داشت. آخرشو خیلی دوست داشتم وقتی‌که میگه شما کرونا ندارین و بیماری بد تر شایعه‌اس، وقتی چیزی رو فقط چون شنیدین باور میکنید. دقیقا وضعیت ماهم همینه مردم چیزی که بازنشر بیشتری داره رو قبول میکنن نه چیزی که حقیقت‌داره. و قدرت رسانه‌ هم دست‌کساییه که تاریخ مارو دارن تحریف میکنند. چقدر خوبه بیشتر بپرسیم‌و‌بیشتر‌بخونیم تا‌بیشتر بدونیم چیزایی رو که مطمئن‌نیستیم نشر ندیم و با ابروی هزاران آدم که پای‌کار هستن بازی نکنیم
0
هم مردم از خنده هم داشتم از غصه خفه میشدم ! مثل همه آثار آقای جهرمی فوق العاده بود
ترنج وپونه
😂😂😂😂خیلییی خوبههه
کاربر ۳۲۱۸۴۳۱
سلام.کتاب خوبی بود.کتاب دیگری که از خاطرات واقعی خود کادر درمان است و در طاقچه موجود میباشد"انتهای راهرو "است.پیشنهاد میکنم مطالعه کنید.
va.fa
خیلی عالی بود. تقریبا یک ساعته خواندمش. هم خیلی خندیدم هم گریه کردم. خدا زیاد کنه امثال ایشون رو...
حُسنیه'
جالب بود... حس و حال باحالی داشت التماس دعا امتیاز از ۵ : 4
Rabbani
باحال بود، در ایام قرنطینه خوندم دوس داشتم
مینا
قسمت سه خیلی جالب بود.

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد