نظرات درباره کتاب کف خیابون ۲ و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب کف خیابون ۲ اثر محمدرضا  حدادپور جهرمی

نظرات کاربران درباره کتاب کف خیابون ۲

انتشارات:انتشارات حداد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۳۰۷ رأی
۴٫۵
(۳۰۷)
نجمه
واقعا زیبا و جذاب بود به همه پیشنهادش میکنم من که اصلا نتونستم بزارمش کنار و در عرض دو ساعت تمومش کردم
کیان
ایشون یکی ازنویسندگان باذوق هستن، که بازیبایی تمام توصیف لحظه هاو.... رومتن اورده ومن روکه بیشتر به داستانهای رمان علاقه داشتم رو به سمت این نوع ژانر کشوند اما ای کاش بخاطربودن بعضی مسائل درافکارخواننده هاوقضاوت کردنشون ایشون راحتروریزترمیتونست جریانهاواتفاقات درکتاب روتوضیح بده واین سردرگمی هاازبین میرفت امادرکتاب حیفا بخاطرمسائل شوغلی نتونست وباعث سردرگمی خواننده میشد امیدوارم منظگرمو واضح توضیح داده باشم
کاربر ۳۳۳۴۵۷۸
باسلام به نظرم درباره فضای مـجازی اطلاعات خیلی خوبی بهمون میده و دیدمون رو باز میکنه
hedayat Homa
خیلی کتاب خوبی بود ، توصیه می کنم با توجه به گسترش فضای مجازی واین که افراد وقت زیادی را در آن می گذرانند حتما بااسیب های ان از نگاه امنیت ملی اشنا شوند . قبلا کف خیابون ۱ را خوانده بودم .وخوشم امده بود وبا علاقه جلد ۲ را خواندم . جناب حدادپور جهرمی ؛ ممنون به خاطر کتاب های خوبی که می نگارید .
mostafa.atani
مثل نسخه قبلی جذاب و خواندنی بود کتابی که به شدت به روشنگری افکار کمک میکنه
کاربر ۳۴۳۲۸۳۱
خوب بود،ولی به قوت کف خیابون1 نبود از این دست کتابها برای روشنگری و ایجاد تصویر واقعی از فضای مجازی عالیه
Z.haji
خوب بود. ولی نمی دونم کف خیابون ۱ دقیقا چه چیزی داشت که از بقیه کتابهای این نویسنده خیلی قشنگ تر و جذاب تر بود
هفتصد و چهل و نه
به این میگن یه پیشرفت اساسی از اون حجم اشکالات ریز و درشت جلد یک رسیدیم به یه کتاب بی نقص و جذاب توی جلد دو تقریبا تمام اشکالات جلد قبلی رفع شده و جلد دوم یه اثر تر و تمیز و عالیه بالاخره ما از حدادپور یه کتاب خوب خوندیم😅
کاربر ۳۳۸۸۴۲۷
نسبت به کف خیابون یک جذابیت داستان کم شده بود و خیلی جذاب نبود ، طوری که وقتی به صفحه آخر رسیدم جا خوردم و میشه گفت پایان داستان رو ماست مالی کردن . در کل کتاب خوبیه اما جذابیت زیاد کف خیابون ۱ باعث شد انتطاراتم از این کتاب برآورده نشه .
جواد انبارداران
از نظر تکنیک داستانی تقریبا بی‌ارزشه، دیالوگ‌ها تک صداست، پیرنگ داستانی نداره، شخصیت‌پردازی که کلهم هیچ، فضاسازی یک کوچولو داره. اگر محتوای اطلاعاتی امنیتی واقعی نداشت یک نفر رغبت به مطالعه این کتاب‌ها نمی‌کرد سطح مخاطبین هم باید در نظر بگیریم که در چه حد هستند، بسیاری از افراد متوجه این مشکلات نمیشن و از کتاب لذت می‌برند و استفاده خودشون رو می‌کنند. این کتاب برای مخاطبین عام و اطلاع‌رسانی عمومی امنیتی قایل استفاده هستند
جواد انبارداران
خانم مینا آقای حدادپور خودش بیان میکنه برای جذابیت بسیاری از مطالب زاییده تخیلش هستند، قطعا کتابی که شما میخونید واقعیت محض نیست و بسیاری از مطالب که محل اشکال هم هستند زاده تخیل نویسنده‌اند، اگر با تکنیک داستان آشنا باشید میدونید که تمام کتاب‌هایی که بر پایه واقعیت هستند هرگز به گزارش واقعیت نمی‌پردازند و مطالبی برای جذابیت و واقع نمایی اثر اضافه می‌کنند. مشکل اینجاست که اصلا این کتاب‌ها نه داستان هستند و نه گزارش وفادار به واقعیت. ما اصلا شخصیت‌پردازی نمیخواییم ولی حداقل نباید شخصیت‌ها در حد یک انسان عاقل امنیتی رفتار کنند؟ چرا محمد رو توی بیمارستان تنها ولش می‌کنند؟ چرا توی صحبت‌های عمار و محمد، این دوتا بیشتر شبیه دو تا بچه صحبت می‌کنند؟ اگر خواستید بریده‌هایی از کتاب رو براتون بفرستم، بت اندکی دقت میتونید ضعف شدید کتاب رو بفهمید.
Hamed.B
درود بر پاسخ😘😘😘😘
MAHDI
یه رمان باااید حداقل‌های داستانی و نگارشی رو دارا باشه که این تو کتابای آقای حدادپور ای خالیش به شدت احساس میشه البته این کتابشونو نخوندم.
Nahor
چند سال پیش کتاب کف خیابون ۱رو مطالعه کردم،و مشتاق قلم و کتابت جناب حداد پورجهرمی شدم.مدتی هم دنبال کتاب کف خیابون ۲بودم که در طاقچه بلاخره تونستم اونو مطالعه کنم. و واقعا تمام اتفاقات اخیر درگیری های داخلی،کشته سازی و مدیریت بحران از طریق فضای مجازی از سمت دشمن رو به خوبی و با گوشت و پوستم درک کردم.واقعا خداقوت و خسته نباشید میگم خدمت نویسنده محترم و همچنین تمام نیرو های امنیتی سراسر کشور.🌺 کتاب رو حتما مطالعه کنید.
Alireza Sajed
افتضاح، به زور یک سومش رو خوندم، فقط شعار شعار شعار، مخاطب قراره قصه بخونه نه بیانیه. نمیدونم دقیقا از چه کلماتی باید استفاده کنم تا اوج فضاحت این داستان رو بتونم انتقال بدم.
مهدی ساداتی
داستان های سفارشی و جهت دار شده اصلا جذاب نیست اینکه میخواد یک مفهوم رو خیلی تابلو به آدم منتقل کنه خیلی ضعیف و لوسه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۷۶,۰۰۰
۳۸,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۴
۵
صفحه بعد