نظرات کتاب باشگاه ۵ صبح
کتاب باشگاه ۵ صبح اثر رابین شارما

کتاب باشگاه ۵ صبح

۳٫۸
(۶۵)

نظرات کاربران

hosein jay
من صبح ها حدود ساعت پنج بیدار میشم. برای اینکه راحت تر بیدار بشید، باید برای چند روز -حدود ۱۰ دقیقه- نور خورشید به چشم‌هاتون بخوره تا ساعت بدنتون تنظیم بشه. کتاب هم مثل کتاب های خودیاری دیگه هست و برای من کاربردی نبود. پیشنهاد میکنم، اگر که دنبال تغییر زندگی خودتون هستید، پادکست Huberman lab رو دنبال کنید. ایشون استاد دانشگاه استنفورد هستند و چیزهایی رو یادمیدن که داخل کتاب های خودیاری پیدا نمیشه و میتونم بگم که زندگیتون رو عوض میکنه. (منبع خوبی هم برای یادگیری زبان هستند.)
Abolfazl J
@فائزه داخل کست باکس میشه پیداش کرد یا توی یوتیوب ازش محتوا هست
فائزه
سلام این پادکست رو کجا گوش کنیم؟
Aref
خلاصه و مفید کتاب کامل ارزش خوندن نداره
نجمه
خلاصه خوبی بود اما به نظرم کتاب کامل را باید خواند تا مطالب در ذهن تهنشین شود. در کل، حد اقل در من این انگیزه را ایجاد کرد که کتاب کامل را بخوانم.
z.gh
خلاصه و مفید میشه تو زمان کم تو بی نهایت خوند👌👌
احسان
مهم ترین نکات کتاب: ۱. موفق ترین افراد نه به خاطر استعداد ذاتی، بلکه به خاطر میزان سرمایه گذاری برای خود تعریف می شوند. ۲. رهایی از هواس پرتی نقش کلیدی دارد. ۳. افراد موفق واقعا معنای اثر مرکب را درک کرده اند. کار های کوچکی که روزانه انجام می دهید، بسیار مهم تر از کار های بزرگی است که هر چند وقت یکبار انجام می دهید. ۴. تسلط شخصی قانون ۲۰/۲۰/۲۰ می گوید در ساعت ۵صبح: ۲۰ دقیقه اول را به حرکت و ورزش کردن صرف کنید. ۲۰ دقیقه دوم را به مراقبت و آرامش. ۲۰ دقیقه آخر را به رشد و توسعه خود. پ.ن: دوستان کتاب اثر مرکب رو حتما پیشنهاد میکنم بخونید. اثر مرکب یکی از معدود موضوعاتی هست که واقعا عملی میشه کرد.
فراز
هر روز صبح، اولین ساعت خود را صرف کار بر روی خود / ذهنیت وهمچنین رویکرد خود به سلامتی / معنویت و عشق کنید ۵ صبح😉
مرجان
خوبه کتاب خوبی هم هست ولی خوب خلاصه بودنش مثل نصحیت های مادربزرگ است سحرخیز باش تا کامروا باشی ننه جان .. کتاب خوب تورا قانع میکند که چرا سحرخیزی به درد میخورد ولی خب این نوشته بالا را نمیتوان کتاب دانست.. مقاله ی بالا خلاصه ای کوچک از کتاب و موثر در خرید کتاب اصلی است
shoeib yousefi
به معنای واقعی، عالی و کاربردی، بدور از اضافه گویی و خیلی خوب بود که در ۲۵ صفحه ، کل مفهوم رو رسونده بود
vaf
کتاب اصلی رو نخوندم ولی حس میکنم این هم زیادی خلاصه س
Nazanin
خلاصه قشنگی بود👌🏻
ali eslami
۹ صفحه؟؟

حجم

۱۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۱۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد