نظرات درباره کتاب قلعه درختی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب قلعه درختی اثر جسیکا اسکات کرین

نظرات کاربران درباره کتاب قلعه درختی

امتیاز:
۴.۴از ۲۶ رأی
۴٫۴
(۲۶)
sogol
داستان ساده ای دارد اما صفحه پایانی اوج زیبایی داستان است و برای گفتگو با کودک درباره علاقه او و پدرش بهم عالی است.
f.b
دقیقا صفحه پایانی اوج زیبایی داستانه
mahtab&friends
"همیشه خانه های درختی بهتر، پیدا می شوند"مفهوم کتاب این بود که تفاوت بین رزق، توان و داشته های آدم ها رو بفهمیم، به چیزی که داریم راضی باشیم و فقط به چیزهایی که بقیه بهترشو دارن، فکر نکنیم. این کتاب برای بچه هایی کا تو دنیای امروز سرگرم مقایسه کردن داشته هاشون با هم شدن، میتونه اونا رو متوجه معنای زندگی بکنه.
کاربر 19527
کتاب قشنگی بود، واقعا کمک مبکنه به اینکه بچه ها یاد بگیرن همیشه ممکنه بهتری وجود داشته باشه و اینکه باید از آنچه داری لذت ببری ☘️🌿
~setayesh~
این پسر بچه داستان زندگیش مثل‌ منه😮
𝙼𝚊𝚑𝚊𝚔
خیلی خوبه و با خوندنش خیلی حس خوبی به ادم میده ! کتاب خیلی جالبیه توصیه میکنم بخرید !
bahareh zolfaghar
کتابی عالی و سرشار از مفهوم کتاب کودک خوب کتابیه که بزرگ و کوچیک نداشته باشه و کودک درون ما رو به تکاپو بندازه .بخونیدش و لذت ببرید .
مهسا♡
کتاب خوبی است مفید است! ممنون از طاقچه که هرجا میروی در آنجا کتاب های بد و خوب است ممنون از نویسنده ها
کاربر ۱۵۰۴۲۷۳
یه کتاب ساده برای کمک به بچه ها برای رو خوانی
السا غرق کتاب
زیبایی ها زیبایی است و زیبایی ها باهم فرق می کند همه چیز زیبا هست
ا
عالی بود و بسیار آموزنده
حنانه
داستان جالب ، تصویر سازی خیلی زیبا و پایان بندی کامل و قشنگ. به پدر و مادر ها توصیه میکنم برای بچه ها بخونن و قانع بودن رو به اونها آموزش بدن.
گمشده در دنیای کتاب ها :(
«قلعه‌ی درختی» داستان دو پسر، راسل و وارن، است که هر دو به آرزوی داشتن خانه‌ی درختی می‌رسند. راسل خانه‌ای ساده با کمک پدرش می‌سازد و وارن خانه‌ای با برج و بارو که طراحی پدرش است و کارگران برایش می‌سازند، به‌دست می‌آورد. راسل در این باره چه فکر می‌کند؟ راسل و پدرش به خانه‌ای جدید نقل مکان می‌کنند. خانه جدید از قبلی بهتر است چون یک درخت افرای کهنسال غول‌پیکر در حیاطش دارد. درختی که جان می‌دهد برای ساخت خانه درختی. راسل از پدرش می‌خواهد که در ساخت خانه درختی کمک‌اش کند. پدر راسل هیچ سر رشته‌ای از ساخت و ساز ندارد، اما پسرش را همراهی می‌کند. راسل نقشه خانه درختی را با آرزوهایش، ایوان و سرسره فرار و نورگیر برای تماشای ستاره‌ها، می‌کشد. پدر و پسر به ابزار فروشی می‌روند و با راهنمایی فروشنده ابزارهای مورد نیاز خود را می‌خرند و بعد از بارها سعی و خطا بالاخره خانه درختی را می‌سازند. خانه‌ای که هیچ‌کدام از آرزوهای راسل را ندارد، اما به نظر راسل عالی است. پدر و پسر در خانه درختی با هم به خوشی وقت می‌گذارند و راسل خوشحال است تا این‌که در سه خانه آن طرف‌تر چشم‌اش به یک خانه درختی باشکوه در حال ساخت و پسری که صاحب آن است می‌افتد. راسل به دیدن وارن می‌رود. خانه درختی که پدر وارن نقشه‌اش را کشیده و کارگرها آن را ساخته‌اند تمام آرزوهای راسل را دارد. اما همه چیز ندارد، مثلا سینک ظرفشویی. راسل به خانه بر می‌گردد و به پدرش که می‌گوید: «همیشه خانه درختی بهتری پیدا می‌شود» می‌گوید: «ولی هیچ‌ پدر بهتری پیدا نمی‌شود». «جیسکا اسکات کرین» نویسنده‌ کانادایی پر کار کتاب‌های کودکان است که بیشتر با کتاب‌های داستانش برای نوآموزان شناخته می‌شود. «چین لنگ» طراح فیلم و سریال‌های تلویزیونی است و به عنوان تصویرگر آزاد کتاب‌های کودک مختلفی را نیز تصویرگری کرده است. لنگ در کانادا زندگی می‌کند. کتاب «قلعه‌ی درختی» برای بلندخوانی مناسب است.
narges.ARMY
اصلا کتاب خوبی نبود نمونه اش خیلی بد بود دیگه چه برسه به خودش
سمانه ف م
خوب نبود
.
زیاد جالب نبود

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد