نظرات درباره کتاب سلام همسایه ۱ و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سلام همسایه ۱ اثر کارلی آنه‌وست

نظرات کاربران درباره کتاب سلام همسایه ۱

۴٫۷
(۳۰)
toranj
داستان کتاب درباره نیکی پسرکنجکاو و باهوشی که به شهر ری‌ون‌بروک نقل‌مکان کرده و از این جابه‌جایی چندان خرسند نیست. مواجه‌اش با آرون پسر عجیب همسایه که مثل خودش علاقه به باز کردن قفلها داره منجر به دوستی بینشون میشه، رفته رفته خونه عجیب آرون با اتاق‌های زیاد و راهروها و پدرش آقای پترسون که شخصیت مرموزی داره و همچنین ماجرای دختری به نام لوسی‌ئی، نبض داستان رو تندتر و هیجانش رو بیشتر میکنه. معماهایی که کلیدشون در گذشته‌ست و خانواده پترسونها که دوست داری کشفشون کنی. داستان متفاوتی بود و برای من که مدت زیادی از نوجوانی و حال و هواش فاصله گرفتم، با خوندن این کتاب بازگشت باشکوهی به اون دوران به حساب میاد! چون باعث شد خاطراتم رو مرور کنم. نوجوانی من مثل نیکی بسیار کنجکاو و پرسه زن در خرابه ها و یا جاهای مخوف بود و اغلب هم مثل نیکی از جابه جایی از شهری به شهر دیگه و دل کندن از محیطی که بهش خو گرفته بود، حس ناخوشایندی داشت. برای همین این کاراکتر و احساساتش برام ملموس بود و تداعی کننده اون روزها.
نگار
به معنای واقعی کلمه هیجان انگیز بود ، بی صبرانه منتظر جلد بعدی هستم
کاربر ۲۱۴۸۳۳۱
یکی از پر فروش های نیویورک تایمز و داستانی جذاب در ژانر وحشت منتظر جلد بعدی هستیم
ریحانه
سلام کتاب سلام همسایه عالی است من هم از بازیش خوشم میاد هم از خود کتاب. بهتون پیشنهاد میکنم حتما حتما حتما حتما بگیریدش. چون عالی است 😊😊 ❤❄❤❄❤❄❤❄❤❄
پارسا
من تمام ورژن های بازی شو انجام دادم و کتابشم دارم می خونم به نظر که خیلی عالیه مطمئنم که این کتاب هم عالیه
کاربر 1275292
منم بازی شو کردم کتابشم عالیه
محمد
ورود فرد بیگانه به مکانی جدید در واقع برخورد دو راز است که بر هم تاثیر می‌گذارند تا در نهایت هم فرد به فردی جدید تبدیل شود و هم مکان. سلام همسایه روایت فو‌ق العاده جذاب و طنز پسری‌ست که خانواده‌اش به شهری جدید اسباب کشی کرده‌اند. او در این شهر متوجه یک راز ترسناک از همسایه‌ی روبروی خود می‌شود که کل تاریخ این مکان را تخت تاثیر قرار داده است. راوی نوجوان سعی می‌کند راز های این مکان را یکی یکی برملا کند و از این منظر با زمانی رازآلود مواجهیم. سلام همسایه را در زمانی خواندم که فوق‌العاده استرس داشتم و حالم خوب نبود اما جذابیت این کتاب باعث شد به اندازه‌ی دو روز از مشکلات فاصله بگیرم. توصیه می‌کنم به ذهن‌های رها و سلیقه‌های خلاق پسند.
کاربر ۲۹۹۳۴۵۹
خیلی کتاب خوبی است و اثلا چیزی که خواندی فراموش نمی کنی و هیجان داری که بقیه اش هم بخوانی
شلاله
کتاب هیجان انگیزی است. متن روان و خوش خوانی دارد. اتفاقات عجیب و جذاب این کتاب ما رو به خوندن ادامه کتاب ترغیب می کنند. منتظر کتاب های بعدی این مجموعه هستم.
MAHDI IQ
این کتاب از روی یک بازی ساخته شده اگه میخوای میتونی این گیم رو بزنی و لذت ببری
nazcholagh
مگه میشه یک کتاب اینقدر گیرا باشه من که از کتاب خوندن با م‌بایل فراری بودم و الان بخاطر دختر کوچولوم نمیتونم کتاب دستم بگیرم(پاره میکنه کتاب ها رو )الان نمیتونم زمین بذارم موبایلم‌ مناطر جلدهای بعدی هستم بی صبرانه
علیرضا
خیلی داستان جالبی و با حالی داشت مثل بازیش فوق‌العاده وعالی بود خیلی ممنون🙏😀
Amin Arad
عالیه
پارسا
خیلی کتاب باحالیه حتما بخرید خیلی عالیه
کاربر ۴۷۲۵۶۷۶
سلام چطوری میشه نسخه ی چاپی رو گرفت
elyas
داستان جالب و گیرایی داشت نقطه قوت کتاب هیجانی بود که به آدم منتقل می‌کرد ولی چیزی که باعث شد از کتاب دل زده بشم اینه که ۹۸٪ سوال‌هایی که برام پیش اومده بود بی جواب موند . اگه بخوام داستان رو توصیف کنم میگم سه تا بخش داشت بخش اول آشنایی با اتفاقات گذشته و آشنایی با آدم های جدید بخش دوم ایجاد شدن کلّی سوال بخش سوم چند اتفاق دلهره آور و بازهم ایجاد سوال های جدید و تموم شدن یکباره ی داستان 😐😑😐 در کل همه چیز خیلی حساب شده و عالی داشت پیش می‌رفت داستان به اوج خودش رسیده بود و حداقل وقتش بود که به خیلی از سوالات مهم پاسخ داده بشه که داستان یکباره تموم شد و همه چیز رو گذاشتن برا جلد بعد و باید بگم از اینکه نشر تونسته آدم رو برای ادامه ی کتاب ترغیب کنه موفق شده ولی خب ای کاش حداقل راز چند تا از اتفاقات فاش میشد و اینکه انقد داستان نیمه کاره تموم شد خیلی توی ذوقم زد . ولی در نهایت از تجربه ی کتاب لذت بردم قلم نویسنده خیلی خوب بود و قشنگ ترس و دلهره رو به آدم القا می‌کرد .
حسین
کتاب خیلی خوبی نیست من زیاد خوشم نیامد
roza
خیلی عالی بود.
xElyxs
نه بد نه خوب

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد