نظرات درباره کتاب رویای امانوئل و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب رویای امانوئل اثر لاری تامپسون

نظرات کاربران درباره کتاب رویای امانوئل

امتیاز:
۴.۴از ۱۶ رأی
۴٫۴
(۱۶)
💕Adrien💕
من امروز این کتاب را به طور چاپی خریدم و خوندم 💕💕💕 ولی باید بگم 6 ساعت کامل طول کشید تا تمومش کنم⏰ قشنگ ولی کمی دردناک💔 برای همین یک ستاره کم دادم
(mohammad amin)
هیچ‌کدوم از ما توی این دنیا کامل و بی‌نقص نیستیم. اما می‌تونیم تلاش کنیم تا کاری که ازمون برمیاد رو به بهترین شکل انجام بدیم. "امانوئل" یک فرق کوچولو با بقیه داره. یه فرق کوچولو که برای هرکسی قابل تحمل نیست و باعث می‌شه پدرش اون‌ها رو ترک کنه. اما برای امانوئل اصلا مهم نیست و می‌خواد به همه ثابت کنه چیزی نمی‌تونه جلوی رسیدنش به آرزوهاشو بگیره! این کتاب پر از انگیزه و امید به زندگیه! داستان زیبا و تاثیرگذاری درباره‌ی این ‌که با تلاش و پشتکار می‌شه به هرجایی رسید و هیچ محدودیتی، حتی معلولیت نمی‌تونه جلوی رسیدن آدم‌ها به خواسته‌ها و آرزوهاشون رو بگیره!
bahareh zolfaghar
عالی
mahtab&friends
خوندنش برای بچه ها خالی از لطف نیست، میشه به بهانه ی خوندن این کتاب، درباره مفاهیم کامل نبودن، معلولیت، تلاش، تقدیر و حتی قدرت نهادها و رسانه ها صحبت کرد.
رفیعی
کتاب درباره پسری ه که به طور مادرزادی یک پای سالم داره و یکپاش مشکل دار هست پدرش اونها رو ترک میکنه و مادرش با عشق بزرگش میکنه پسرک داستان هم نان آور خونه میشه و به جای گدایی کار میکنه و پول درمیاره هم قهرمان دوچرخه سواری میشه این داستان برای کودکان دوره دوم یعنی ابتدایی مناسب هست البته به نظر میاد میتونه کتاب خوبی برای نوجوان هم باشه تصویرگری ش جالب نبود اینکه شخصیت واقعی بود و بعد داستان میشه با بچه درباره این شخص حرف زد زندگی و عکس واقعی ش رو از گوگل سرچ کرد و دید و خلاصه باب گفتگو و الگو سازی باز میشه خیلی خوبه
گمشده در دنیای کتاب ها :(
داستان واقعی الهام بخش امانوئل افوسو یبوآ - کتابی که باید حتما آن را خواند. او که در غنا، آفریقای غربی متولد شد، با ناهنجاری به دنیا آمد، توسط اکثر مردم طرد شد - اما نه توسط مادرش، که به او یاد داد به رویاهایش برسد. امانوئل در کودکی بیش از دو مایل به مدرسه می‌رفت، فوتبال بازی می‌کرد، در سیزده سالگی خانه را ترک می‌کرد تا مخارج خانواده‌اش را تامین کند، و در نهایت دوچرخه‌سوار شد. او در سال 2001 چهارصد مایل را در سراسر غنا سوار شد و پیام قدرتمند خود را منتشر کرد: معلولیت ناتوانی نیست. امروز امانوئل به نمایندگی از معلولان به کار خود ادامه می دهد. نثر غنایی تامپسون و تصاویر کولاژ جسورانه کوالز جشن قدرتمندی برای پیروزی بر مصیبت ها ارائه می دهد. شامل یادداشت نویسنده با اطلاعات بیشتر در مورد خیریه امانوئل است.

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد